سخنگوی جنبش «حماس»:

پیشرفت محور مقاومت، رژیم صهیونیستی را بحران‌زده کرده است

پیشرفت محور مقاومت، رژیم صهیونیستی را بحران‌زده کرده است
چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 12:45

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضمن محکومیت اقدام صهیونیستها در به شهادت رساندن ۳ فلسطینی طی روز گذشته، گفت: پیشرفت محور مقاومت، رژیم صهیونیستی را بحران‌زده کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن ۳ فلسطینی طی روز گذشته واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص اظهار داشت: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی حاکی از بحرانی است که تل آویو با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: واقعیت این است که پیشرفت مقاومت، رژیم صهیونیستی را بحران زده کرده است. از همین روی، صهیونیست‌ها مسیر آزار و اذیت ملت فلسطین را در پیش گرفته‌اند. با این حال، آنها در تحقق اهدافشان شکست خواهند خورد.

این مقام فلسطینی همچنین عنوان کرد: رژیم اشغالگر به خوبی می‌داند که در این مرحله تاریخی مقاومت به شدت رشد پیدا کرده است و در نقطه مقابل، صهیونیست‌ها در موضع ضعف قرار دارند. گفتنی است، روز گذشته نظامیان صهیونیست ۳ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی به شهادت رساندند.

مهر

پربیننده ترین خبرها