در یکی از برنامه های العالم بررسی شد؛

آمریکا دیگر قادر به حمایت امنیتی از رژیم صهیونیستی نیست + فیلم

چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 13:41

سمیر حسن، نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت که حمله به کانون توطئه های رژیم صهیونیستی در اربیل – که نزدیک سفارت خانه آمریکا واقع شده است – ثابت کرده است که آمریکا از این به بعد نمی تواند امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کند.

العالم - ایران

سمیر حسن به برنامه مع الحدث شبکه تلوزیونی العالم گفت که آمریکا همواره سعی می کند امنیت رژیم صهیونیستی را به هر ترتیبی که هست تأمین کند، اما تغییرات و تحولاتی که محور مقاومت ایجاد کرد، همه معادلات را به هم ریخت.

حسن خاطرنشان کرد که پهپاد محور مقاومت وارد حریم هوایی رژیم صهیونیستی می شود و به مدت 40 دقیقه بر فراز فلسطین اشغالی گشت زنی می کند و همه سامانه های این رژیم را هم هک می کند؛ پهپادهای یمنی هم با عبور از همه سامانه های آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی وارد امارات می شوند.

وی تأکید کرد که "اسرائیل" امروز سقف رویارویی را می شناسد. آمریکا تلاش می کند با ایران به توافق برسد کما اینکه همه محاسبات این کشور و ناتو در مقابل قدرت روسیه شکست خورده است.

این کارشناس می گوید که مهمترین عنصر در ارتقای توانمندی های ایران تبادل تجربیات بین محور مقاومت است که در سخنان اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس به آن اشاره شده است. مقاومت در لبنان، تجربیات خود را در اختیار مقاومت در یمن و عراق هم قرار می دهد و همین امر مفهوم مقاومت را ارتقا می بخشد.

پربیننده ترین خبرها