تاکید رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر ادامه مقاومت در برابر متجاوزان

تاکید رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر ادامه مقاومت در برابر متجاوزان
شنبه 28 اسفند 1400 - 21:27

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر سیاست مشت آهنین در مواجهه با آنان که در کمین یمن نشسته اند، تاکید کرد.

العالم _ یمن

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با سرلشکر عبدالکریم الحوثی وزیر کشور و سرلشکر عبدالحکیم الخیوانی رئیس دستگاه امنیت و اطلاعات، درباره اقدامات دستگاه های امنیتی و طرح های آنها برای مرحله آینده و نیز موفقیت های این دستگاه ها در کشف طرح های ائتلاف متجاوز آمریکایی، سعودی و اماراتی با هدف از بین بردن امنیت و آرامش در پایتخت و شماری از استان های یمن، با آنان بحث و تبادل نظر کرد.

مهدی المشاط در این دیدار از موفقیت های پی در پی دستگاه های امنیتی در به شکست کشاندن طرح های متجاوزان، جلوگیری از اقدامات مجرمانه و تقویت امنیت و آرامش در کشور قدردانی کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن از وزارت کشور و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی خواست تلاش های خود را افزایش دهند و در مواجهه با آنان که در کمین یمن نشسته اند تا امنیت کشور و شهروندان را به بازی بگیرند، از سیاست مشت آهنین استفاده کنند.

مهدی المشاط تاکید کرد: دورانی که کشور در آن قرار دارد، مستلزم افزایش تلاش ها و تقویت هماهنگی بین دستگاه های مختلف امنیتی برای به شکست کشاندن طرح های متجاوزان است.

وی تصریح کرد: اقدامات دستگاه های امنیتی، جبهه اصلی مقابله با دشمن متجاوز و حمایت از جبهه داخلی در برابر اهداف دشمنان است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها