چرا زلنسکی اوکراین را با یک "رژیم متجاوز" یکی دانست؟!

چرا زلنسکی اوکراین را با یک
دوشنبه 1 فروردين 1401 - 17:58

ولودیمیر زلنسکی در پیام ویدئویی خود در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) گفت که اوکراین با خطرات بسیاری مواجه است و وضعیتی شبیه به "اسراییل" دارد و روسیه را به "آلمان نازی" و عملیات نظامی روسیه در اوکراین را به "هولوکاست" تشبیه کرد.

العالم ـ کشکول

زلنسکی برای کسب همدردی جهان، از سر حماقت کشورش را به "اسراییل" تشبیه کرد. در حالی که ملت های جهان و بویژه ملت عرب و مسلمان و تمام ملت های آزاده به خوبی می دانند که "اسراییل" رژیمی اشغالگر است که بر پایه اشغالگری و تجاوز و قتل و نژادپرستی ایجاد شده است.

ملت های جهان به این تشبیه نیازی نداشتند تا با چهره صهیونیستی زلنسکی آشنا شوند. این مرد، صهیونیستی بودن خود را بارها و در مناسبت های مختلف افشا کرد. آنگاه که فلسطینی ها را در جنگ 2021 که در حال دفاع از خود بودند، به تروریست تشبیه کرد. جنگی که قربانیان بسیاری اغلب از زنان و کودکان بر جای گذاشت. همچنین زلنسکی نخستین کسی پس از دونالد ترامپ بود که قدس را به عنوان پایتخت "اسراییل" به رسمیت شناخت و تانکها و نظامیان اوکراینی در مقدمه ارتش هایی بودند که عراق را در سال 2003 اشغال کردند.

زلنسکی با درخواست کمک از "اسراییل" و یهودیان جهان، وابستگی خود به صهیونیسم جهانی را اثبات کرد و همدلی ملتهای جهان در جنگ با روسیه را از دست داد. همچنین حماقت خود را نیز ثابت کرد آنگاه که گمان کرد که صهیونیسم جهانی او را نجات خواهد داد؛ زیرا از یاد برد که صهیونیست ها برای رسیدن به اهداف خود حتی یهودیان را نیز زیر پای خود لگدمال می کنند. صهیونیست ها در سال 1940 برای اهداف تبلیغاتی خود یک کشتی حامل مهاجران یهودی را منفجر کردند؛ از این رو عجیب نیست که زلنسکی را نیز فدا کنند هرچند که بارها صهیونیست بودن خود را اثبات کرد.

پربیننده ترین خبرها