روزنامه صهیونیستی: وزیر خارجه سعودی امروز به فلسطین اشغالی سفر می‌کند

روزنامه صهیونیستی: وزیر خارجه سعودی امروز به فلسطین اشغالی سفر می‌کند
يکشنبه 7 فروردين 1401 - 15:58

یک روزنامه صهیونیستی از سفر وزیر خارجه عربستان سعودی به صحرای اشغالی نقب برای شرکت در نشستی به میزبانی رژیم صهیونیستی خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی می‌گویند که «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی امروز (یکشنبه، ۲۷ مارس) برای شرکت در نشستی به میزبانی رژیم صهیونیستی از صحرای اشغالی نقب بازدید خواهد کرد.



روزنامه صهیونیستی «تایمز» با انتشار خبری نوشت: «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز میزبان همتایان آمریکایی، سعودی، بحرینی، اماراتی و مغربی است و احتمال می‌رود که وزیر خارجه مصر نیز در این مراسم حضور یابد.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه عربستان سعودی، با وجود عدم روابط رسمی بین عربستان سعودی و دشمن صهیونیستی، در این مراسم حضور خواهد داشت.

این روزنامه به نقل از «زیپی هاوزر» عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)، نوشت که اسرائیل از این نشست برای هدایت یک عملیات بین‌المللی برای تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن استفاده خواهد کرد.

این در حالی است که تل‌آویو بشدت در حال فشار بر ایالات متحده آمریکا برای درج مجدد نام انصارالله یمن در فهرست گروه‌های تروریستی است.

رژیم صهیونیستی، شنبه شب عملیات انتقامی انصارالله در عمق خاک سعودی را محکوم کرد و «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستیطی پیامی در توئیتر با عربستان سعودی بابت حمله تلافی‌جویانه انصارالله یمن به این کشور ابراز همدردی کرده است.

حساب رسمی نفتالی بنت در توئیتر، با تکرار ادعاهای بی‌اساس نوشت: «اسرائیل در خصوص حمله‌ی وحشتناکِ حوثی‌هایِ تحتِ حمایت ایران اندوه خودش را به عربستان سعودی ابراز می‌کند. این حمله گواه دیگری است که نشان می‌دهد ستیزه‌جویی منطقه‌ای ایران هیچ مرزی نمی‌شناسد و نگرانی‌ها درباره خروج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست FTO را تقویت می‌کند».

فارس

پربیننده ترین خبرها