رئیس جمهور وزیر کشور را مأمور بررسی حواشی مسابقه ایران و لبنان کرد

رئیس جمهور وزیر کشور را مأمور بررسی حواشی مسابقه ایران و لبنان کرد
چهارشنبه 10 فروردين 1401 - 16:57

رئیس جمهور به وزیر کشور ماموریت داد همه جوانب حواشی ایجاد شده در مسابقه فوتبال ایران و لبنان را به طور دقیق بررسی کند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

العالم _ ایران

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت و پس از ارائه گزارشی مبنی بر حواشی پیش آمده در جریان مسابقه فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس، به وزیر کشور ماموریت داد همه جوانب حواشی ایجاد شده را بطور دقیق بررسی کند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

وزیر کشور ماموریت یافته است تا فرآیند فروش بلیط،‌ رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در رعایت سقف مجاز حضور تماشاچیان در ورزشگاه و نیز تضییع حقوق شهروندانی را بررسی کند که برای تماشای این مسابقه بلیط تهیه کرده بودند و در این باره گزارش دهد.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف لبنان رفت و در یک بازی آسان موفق شد این تیم را با ۲ گل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش شکست دهد.

اتفاق مهمی که در خصوص بازی ایران و لبنان رخ داد، برگزاری آن در شهری غیر از تهران بود. مشهد در شرایطی به عنوان میزبان دیدار ایران و لبنان انتخاب شد که انتظار می‌رفت بتواند میزبان شایسته‌ای برای این بازی باشد؛ به خصوص اینکه رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز هست؛ اما در بازی یاد شده برخی ناهماهنگی ها موجب انتقادات محافل ورزشی شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها