طوفان در راه تهران/ شهروندان تا حد ممکن امشب از منزل خارج نشوند

طوفان در راه تهران/ شهروندان تا حد ممکن امشب از منزل خارج نشوند
پنج‌شنبه 11 فروردين 1401 - 20:15

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید در بعضی ساعات امروز تا فردا خبر داد.

العالم - ایران

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید و در بعضی ساعات وزش باد خیلی شدید، خیزش موقتی گردوخاک، احتمال رگبار و رعدو برق در جنوب و غرب استان و رگبار پراکنده همراه با وزش باد، گاهی وزش شدید و رعدوبرق در بخش‌های شمالی و مرکزی و رگبار باران و رعدوبرق در ارتفاعات تهران ازبعدازظهر پنج شنبه (۱۱ فروردین ماه) تا صبح جمعه( ۱۲ فروردین ماه) خبرداد.

رئیس مدیریت بحران تهران نیز گفت از حدود یک ساعت پیش طوفانی با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت از محدوده هشتگرد آغاز شده و به سمت تهران در حال پیشروی است.

این طوفان تا ۳ ساعت آینده ادامه دارد. شهروندان تا حد ممکن تا پایان شب از منزل خارج نشوند و در صورتی که در فضای باز هستند به محل‌های ایمن و سرپوشیده بروند که خطر سقوط درخت یا سازه آنها را تهدید نکند.

در این شرایط جوی احتمال شکستن درختان فرسوده و نهال‌ها، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و سست، احتمال آسیب به پوشش گلخانه‌ای، خطر سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی، احتمال خیزش گردوخاک و کاهش موقت دید افقی و خطر برخورد صاعقه و بارش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

01

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها