حزب الله: هیچ کس نمی تواند به تنهایی بر لبنان حکومت کند

حزب الله: هیچ کس نمی تواند به تنهایی بر لبنان حکومت کند
شنبه 13 فروردين 1401 - 18:47

هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که تجربه نشان داده است هیچ فرقه یا گروه مذهبی یا حزب سیاسی، به تنهایی نمی تواند بر لبنان حکومت کند.

العالم - لبنان

صفی الدین گفت: «به برخی از شرکت کنندگان در انتخابات کشور توصیه می کنم که در تحریکات نژادپرستانه، فرقه­ای، طائفه­ای و منطقه­ای برضد حزب الله اغراق نکنند؛ خودشان می دانند که صادق نیستند، پس به خاطر تنها یک رای در انتخابات، به پیروان خود دروغ نگویند. همین افراد، خود می دانند که این تحریکاتشان، آنها را به نتیجه ای نمی رساند و در آینده لبنانی ها، به عنوان تنها راه برون رفت از بحران، مجبور به اجماع و اتحاد با یکدیگر خواهند شد، پس اگر شب و روز به حزب الله توهین کرده و ناسزا بگویید، به کشور خود خیانت می کنید؛ اگر به حزب الله اتهام بزنید، و حرمت ملت، شهدا و مردم را نگه ندارید، پس از انتخابات، چطور می توانید به حزب الله بگویید: بیا وطن را آباد کن؟ آیا ناامید گشته اید؟ یا در موضع ضعف هستید؟ به نظر می رسد در جایگاه ضعف هستید؛ توصیه می کنم که اینقدر در هجمه به حزب الله زیاده روی نکنید! چراکه نه به نفع شماست و نه برای شما نتیجه ای به همراه خواهد داشت.»

صفی‌الدین افزود: حزب‌الله با سلاح‌ها، شهدا و رزمندگانش از کشور محافظت کرد و اشغالگران اسرائیل را بیرون راند و اگر این سلاح حزب الله نبود، همه شما در لبنان بودید، اما نه زیر سایه آن‌ سلاح ها، بلکه زیر چکمه اسرائیل.»

پربیننده ترین خبرها