جنگنده های سوری مقر گروه تروریستی انصار التوحید را در ادلب منهدم کردند

جنگنده های سوری مقر گروه تروریستی انصار التوحید را در ادلب منهدم کردند
دوشنبه 15 فروردين 1401 - 16:13

جنگنده های سوریه با همکاری هواپیماهای شناسایی روسیه توانستند مقر گروه تروریستی موسوم به « انصار التوحید » را در ادلب منهدم کنند.

العالم ـ سوریه

بنابر گزارش پایگاه خبری «اثر پرس»، جنگنده‌های سوریه امروز (دوشنبه) چندین بار به یکی از مواضع نیروهای مسلح وابسته به گروه تروریستی موسوم به «انصار التوحید» در محور شهر «سفوهن» در «جبل الزاویه» در جنوب ادلب حمله کردند.

یک منبع به «اثر پرس» سوریه گفت: هواپیماهای شناسایی روسی یکی از مقرهای گروهک «انصار التوحید» در محور شهر «سفوهن» در جنوب ادلب را زیر نظر گرفتند که جنگنده‌های ارتش سوریه بلافاصله چهار بار به این مقر حمله کردند که منجر به انهدام کامل آن و کشته و زخمی شدن بیش از ۱۵ نفر از افراد مسلح وابسته به این گروه شد.

این منبع افزود: این افراد مسلح در داخل غاری در یکی از تپه‌های اطراف شهر «سفوهن» یک ستاد ایجاد کرده بودند تا از حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه در امان بمانند.

اثر پرس ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده، این ستاد، یک اتاق عملیات شامل تجهیزات لجستیکی و نظامی مورد استفاده گروه‌های تروریستی مسلح بود.

بر اساس این گزارش، جبهه‌های حومه «ادلب» همچنان شاهد درگیری بین گروه‌های تروریستی مسلح و ارتش سوریه است.

گروه به اصطلاح «انصار التوحید» ادامه دهنده راه گروه موسوم به «جند الاقصی» است که در ۲۰۱۲ میلادی به دست «ابوعبد العزیز القطری» تاسیس شد که وی دو سال بعد کشته و جسدش در «دیر سنبل» نزدیکی مقر گروه موسوم به «جبهه ثوار سوریه» پیدا شد.

پربیننده ترین خبرها