پدر "رعد حازم": به پسرم افتخار می کنم

جمعه 19 فروردين 1401 - 15:09

پدر شهید "رعد خاظم" ضمن افتخار به عملیات فداکارانه فرزندش در قلب تل آویو،اظهار کرد: پیروزی بر اشغالگران، نزدیک است.

العالم _ فلسطین

فتحی خاظم، پدر شهید حازم، خطاب به صدها نفر از شهروندانی که به محض انتشار خبر شهادت پسرش به عنوان مجری عملیات دیزنگوف به خانه او در جنین هجوم آورده بودند، گفت: «ان شاء الله همین نسل شما، پیروزی را خواهد دید. پیروزی در زمان شما به زودی اتفاق خواهد افتاد. در سالهای آینده، در روزهای آینده پیروز خواهید شد».

وی افزود: «چشمان شما تغییر را خواهد دید و آزادی و استقلال خود را به دست خواهید آورد و انشاءالله پیروز خواهید شد.»

او دعا کرد: خدایا مسجد الاقصی ما را از لوث اشغالگران آزاد فرما.

وی گفت پسرش "رعد" جوانی خوش اخلاق، بردبار، نمازگزار، روزه دار، دارای اخلاق پسندیده، پرهیزگار، و خوش رفتار نسبت به پدر و مادر بود.

وی با اشاره به تخصص فرزندش در زمینه کامپیوتر، فناوری و اطلاعات، از او به عنوان «نابغه» و فردی دارای هوش سرشار یاد کرد.

پدر رعد با بیان این که نمی دانست فرزندش تحت تاثیر یکی از شهدای جنین که اخیراً قیام کرده است، بوده یا خیر؟ افزود: خدا می داند چه کسانی برای رعد الگو بودند؟

وی گفت: آخرین بار، چند روز پیش او را هنگام افطار دیدیم و امروز با زبان روزه به شهادت رسید و پس از خواندن نماز جماعت صبح در شهر یافا در حال خروج از مسجد یافا توسط یگان ویژه او را ترور کردند.

مجری عملیات تیراندازی "تل آویو" رعد فتحی حازم (29 ساله) اهل اردوگاه آوارگان جنین، پس از درگیری مسلحانه با نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی یافا به شهادت رسید.

منابع عبری گفتند که شهید حازم از داخل مسجدی در شهر یافا بیرون آمد و دو تن از نیروهای سرویس امنیت داخلی اسرائیل «شین بت»، او را شناسایی کرده، با صدای بلند او را صدا زدند، او نیز به سمت آنها تیراندازی کرد و پس از درگیری همزمان با نیروهای «الیمام» و «شین بت» به شهادت رسید.

بلندگوهای مساجد اردوگاه جنین به عزاداری شهید حازم پرداختند و در اردوگاه، عزای عمومی اعلام کردند و اقدام اشغالگران به کشتن وی را محکوم کردند.

هزاران نفر به محض تایید شهادت رعد خاظم در یافا، با وجود شرایط امنیتی شدید، به سوی خانه خانواده شهید رعد خاظم در جنین هجوم آوردند.

شهید حازم مجری عملیات تیراندازی در قلب تل آویو بود که در خیابان دیزنکوف به شهرک نشینان صهیونیست حمله کرد. بر اثر این حمله 2 نفر به هلاکت رسیدند و 14نفر نیز زخمی شدند که حال 4 نفر از ایشان وخیم اعلام شده است.

پربیننده ترین خبرها