توئیت دبیر کل عصائب اهل حق در سالگرد شهید محمدباقر صدر

توئیت دبیر کل عصائب اهل حق در سالگرد شهید محمدباقر صدر
يکشنبه 21 فروردين 1401 - 10:39

قیس خزعلی به مناسبت سالروز شهادت سید محمدباقر صدر و خواهرش، سرگذشت آن شهید بزرگوار را سرلوحه‌ای برای مقابله با اشغالگری، تکفیری گری و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواند.

العالم - عراق

شیخ قیس خزعلی، دبیر کل عصائب اهل حق با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در سالروز شهادت شهید محمدباقر صدر و خواهرش بنت‌الهدی، تصریح کرد: شهید باقر صدر، ایمانی خالصانه، نبوغ، شجاعت و بصیرتی آگاهانه داشت و به دنبال وحدت مردم عراق بود، ازاین‌رو می‌گفت که ای برادر سنی و شیعه من، همان اندازه که در راه اسلام قرار دارید، من نیز با شما و از شما هستم.

وی، این اندیشه را منبعی برای ظهور نهضت اسلامی در عراق معاصر خواند که به مدد آن چشمه انقلاب در دل توده‌های مردم این کشور جوشید و با سرپیچی از طاغوت در زمان صدام زیر پرچم اسلام در راه مبارزه با این طاغوت قیام کردند.

شیخ خزعلی در ادامه افزود: یاد و خاطره جاودانه شهادت آن بزرگوار و خواهرش بنت‌الهدی را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مراجع بزرگوار، علما و رهبران جهاد و مقاومت و خانواده، عزیزان و پیروان ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم تا ما را در راه مقاومت در برابر اشغالگری، تکفیر و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، یاری فرماید و خون آن شهید بزرگوار را همچون چراغی در راه فداکاری، بخشش و رستگاری قرار داده و میراث عظیم انسانی، او را وسیله‌ای برای پیشرفت و سازندگی قرار دهد.

وی در پایان تأکید کرد: خطاب به ظالمان و ستمگران می‌گوییم: شهید صدر، اسوه و راهنمای ماست، بر خلاف شما که راهنمایی جز نابودی و هلاکت ندارید و میان این دو از زمین تا آسمان فرق است.

پربیننده ترین خبرها