واکنش گروه‌های فلسطینی به شهادت زن فلسطینی در بیت لحم

واکنش گروه‌های فلسطینی به شهادت زن فلسطینی در بیت لحم
يکشنبه 21 فروردين 1401 - 21:46

گروه‌های فلسطینی جنایت اشغالگران را در به شهادت رساندن یک زن فلسطینی به شدت محکوم کردند.

العالم _ فلسطین

گروه‌های فلسطینی جنایت تازه اشغالگران اسرائیلی را در به شهادت رساندن یک زن فلسطینی در شهرک حوسان واقع در غرب بیت لحم به شدت محکوم کردند.

جنبش حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شهادت غاده ابراهیم سباتین بانوی فلسطینی در غرب بیت لحم، تروریسم حقیقی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را به نمایش گذاشت.

حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد که این جنایت بار دیگر ثابت کرد که دشمن صهیونیستی قوانین بین‌الملل و تمامی ارزش‌های انسانی را به تمسخر گرفته است.

قاسم افزود که این جنایت به سبب عجز و ناتوانی جامعه جهانی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی و بی‌احترامی این رژیم به قوانین بین‌الملل و در پیش گرفتن سیاست‌های دوگانه در قبال ملت فلسطین صورت گرفته است.

جنبش فتح نیز شهادت این بانوی فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

این جنبش تاکید کرد که این جنایت در راستای ادامه تجاوزات و جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت مقاوم فلسطین انجام می‌گیرد.

جنبش جهاد اسلامی هم اعلام کرد که ممانعت اشغالگران از امدادرسانی به این بانوی فلسطینی قبل از شهادت، چهره حقیقی صهیونیست‌های تروریست و جنایتکار و وحشی‌گری آنان را برای همگان آشکار کرد.

این جنبش تصریح کرد که دشمن صهیونیستی با جنایت امروز ثابت کرد که همچنان جنایات خود را علیه ملت فلسطین شدت می‌بخشد و هیچ ارزش و اهمیتی برای قوانین بین‌الملل و ارزش‌های انسانی و اخلاقی قائل نیست.

جهاد اسلامی بر ضرورت وحدت و یکپارچگی فلسطینیان برای مقابله با اشغالگران اسرائیلی با تمامی ابزارهای ممکن تاکید کرد.

جنبش احرار فلسطین نیز شهادت این بانوی فلسطینی را جنایتی دیگر در کارنامه سیاه دشمن صهیونیستی دانست و تاکید کرد که ملت فلسطین از هر طریقی در پی مقابله با جنایات روزافزون صهیونیست‌ها خواهد بود و این جنایات مقدمه آغاز انتفاضه‌ای دیگر در اراضی اشغالی خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها