تظاهرات ضدصهیونیستی مقابل سفارت آمریکا در جاکارتا +عکس

تظاهرات ضدصهیونیستی مقابل سفارت آمریکا در جاکارتا +عکس
پنج‌شنبه 1 ارديبهشت 1401 - 18:29

شمار زیادی از مردم اندونزی، امروز در حمایت از بیت‌المقدس و محکومیت تجاوز صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، در مقابل سفارت آمریکا در پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

العالم - اسیا

منابع رسانه‌ای از تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در «جاکارتا» پایتخت اندونزی در حمایت از شهر قدس و محکومیت تجاوز صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی خبر دادند.







تجاوز نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان علیه مسجدالأقصی و فلسطینی‌ها در ماه مبارک رمضان شدت پیدا کرده و طی چند روز اخیر، مسجدالأقصی صحنه یورش نظامیان صهیونیست است.

این در حالی است که مقاومت فلسطین در خصوص هرگونه تشدید تنش در بیت‌المقدس به اشغالگران هشدار می‌دهد و حتی «هارون ناصر الدین» عضو دفتر سیاسی حماس و یکی از مقامات دفتر امور بیت المقدس در خصوص تجاوز به مسجد الاقصی یا اجازه دادن به شهرک نشینان برای قربانی کردن در داخل صحن‌های آن، به رژیم صهیونیستی گفت: «حماس به میانجی‌ها اطلاع داده است که هر گونه قربانی در مسجد الاقصی، به منزله اعلان جنگ است و [عملیات] شمشیر قدس-۲، بسیار شدیدتر از [شمشیر قدس] قبلی است».

یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی موجب واکنش‌های عربی و محکومیت‌های اسلامی فراوانی از سوی کشورها و نهادهای منطقه‌ای شده است. گروه‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرده‌اند که تل‌آویو با این حملات، مسئول وضعیت‌های آینده و واکنش‌های سخت فلسطینیان خواهد بود.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها