بن حبتور: حمایت واقعی از مقاومت فلسطین، از سوی ایران بود نه کشورهای عربی

بن حبتور: حمایت واقعی از مقاومت فلسطین، از سوی ایران بود نه کشورهای عربی
دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 - 18:22

نخست وزیر دولت نجات ملی صنعا گفت: مسئله فلسطین در وجدان همه آزادگان جهان به ویژه در جهان عرب و اسلام ما زنده است و تاکید کرد حمایت واقعی از مقاومت فلسطینی ها. نه از سوی کشورهای عربی، بلکه تنها از جانب ایران بود و این جنگ، در صحبت، آسان بود، اما در واقع، پرتاب موشک ها و سلاح هایی بود که قلب تل آویو را مورد اصابت قرار داد.

العالم - یمن

فعالیت های کنفرانس (فلسطین موضوع محوری امت اسلام) امروز دوشنبه، در صنعا، با حضور "مهدی المشاط" رئیس شورای عالی سیاسی یمن و عبد العزیز بن حبتور رئیس کمیته نظارت بر کنفرانس فلسطین آغاز شد.

بن حبتور طی سخنانی در این کنفرانس بیان کرد: یمنی ها از جنبش مقاومت حمایت می کنند که به تمام جهان ثابت کرده است که این جنبش شجاعانه است و مردم فلسطین شایسته آزادی و زندگی هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه حمایت واقعی از مقاومت فلسطین نه از سوی کشورهای عربی، بلکه از جانب ایران بوده است و این یک قضیه ساده نیست بلکه پرتاب موشک به قلب تل آویو عملیاتی بسیار پیچیده است.

این مقام یمنی گفت: علیرغم آنچه از خائنان، مزدوران و شکست خورده‌ها ضربه می خوریم و رنج می‌بریم، همه تلاش و توجه مردم به سمت فلسطین است.

بن حبتور ادامه داد: آرمان فلسطین موضوع شخصی یا مربوط به یک گروه‌ نیست، بلکه پروژه‌ای است که جنبش "مقاومت" از تهران، بغداد، دمشق، صنعا، بیروت و غزه آن را هماهنگ می‌کند.

وی تاکید کرد: اختیار مزدوران، در دستان عربستان و امارات است و نه جای دیگر و این کشورها، عمال مشغول به کار در پروژه صهیونیستی هستند.

پربیننده ترین خبرها