یک کودک 4 ساله آمریکایی در اتاق خوابش هدف گلوله قرار گرفت

یک کودک 4 ساله آمریکایی در اتاق خوابش هدف گلوله قرار گرفت
پنج‌شنبه 8 ارديبهشت 1401 - 07:50

خشونت های مسلحانه این بار در دیترویت آمریکا به مجروح شدن کودکی چهار ساله در اتاق خوابش منجر شد که بر اثر اصابت گلوله با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

العالم ـ آمریکا

رسانه های محلی به نقل از پلیس آمریکا گزارش دادند که صبح چهارشنبه (به وقت محلی) مهاجمان ناشناس در دیترویت به صورت اتفاقی به یکی از خانه ها شلیک کردند و یک کودک چهار ساله که در اتاق خواب خود خوابیده بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

پلیس معتقد است که با یک تفنگ پرقدرت چهار بار به این خانه که در خیابان استوت قرار دارد، شلیک شده است.

رسانه محلی "دبلیو اکس وای زد" اعلام کرد که این کودک به بیمارستان منتقل شده است و پزشکان حال او را وخیم گزارش کرده اند.

پلیس به این رسانه گفته که این حمله کاملا تصادفی بوده است.

چارلز فیتزجرالد، دستیار رئیس پلیس دیترویت، گفت: امر واقعا غم انگیز این است که ما اکنون آمار (تیراندازی ها ) را از دست داده ایم. این کودک فقط در رختخواب دراز کشیده بود. شما دیگر نمی توانید حتی در نیمه شب در رختخواب خود دراز بکشید و باید با این مساله مواجه شوید. دیگرکافی است. ما باید بهترین کار را برای شهروندان خود انجام دهیم. دیترویت شایسته بهتر از اینها است.

به گزارش رسانه های محلی، هنگام وقوع تیراندازی ۴ کودک دیگر نیز در این خانه حضور داشته اند اما به آنها صدمه ای نرسیده است.

پلیس مشغول تحقیق در خصوص این تیراندازی است تا دلیل آن را مشخص کند.

بنابر گزارش سی ان ان، در جامعه آمریکا به خاطر آزادی حمل سلاح، برای هر ۱۰۰ آمریکایی حدود ۱۲۰ قبضه اسلحه وجود دارد که برای جهانیان این موضوع باور کردنی نیست.

پربیننده ترین خبرها