الحوثی: دشمنی با اسلام و مسلمانان برای رژیم صهیونیستی یک اعتقاد است

الحوثی: دشمنی با اسلام و مسلمانان برای رژیم صهیونیستی یک اعتقاد است
جمعه 9 ارديبهشت 1401 - 14:10

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد که امام خمینی (ره) می خواست با اعلام روز قدس، مسلمانان را بیدار کند و مسئوليت آنها را نسبت به فلسطین و مقدساتش یادآوری کند، علاوه بر آن می خواست احساس عدم پذیرش صهیونیست ها را در دل مسلمانان زنده نگه دارد.

العالم - یمن

عبدالملک الحوثی تاکید کرد که روز جهانی قدس فرصتی برای بالا بردن سطح آگاهی است که جزو اولین نیازهای نبرد با دشمن است، و روز بسیج عمومی مسلمانان و اعلام موضع درست در قبال آرمان فلسطین است.

الحوثی گفت که یهودیان بسیار متمایل و برای توطئه علیه مسلمانان دارای انگیزه اند و هر کاری که از دستشان بر آید انجام می دهند تا آسیبی به مسلمانان وارد شود.

الحوثی تاکید کرد که اساس کار رژیم صهیونیستی بر ارتکاب جنایت، اشغال زمین، مصادره حقوق و اشغال کشورهای اسلامی استوار است. ایشان از ملتهای مسلمان خواستند که احساس مسئولیت کنند و بدانند با دشمنی که با تمام توان با ما می جنگد می بایست رویارو شوند.

الحوثی خاطرنشان کرد که برخی از رژیم های دست نشانده و دولت های منافق می خواهند ملتها را متقاعد کنند که رژیم صهیونیستی متحد و دوست است، و افزود: رژیم های اماراتی، سعودی و آل خلیفه در بحرین و همراهان آنها از همه رسانه های خود برای همسو شدن با دشمن استفاده می کنند، این رژیم‌های دست نشانده در برنامه‌های درسی مدارس خود این موضوع را جا انداخته اند که نسل‌ها را وفادار به رژیم صهیونیستی تربیت کنند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی خاطرنشان کرد که اکنون رسانه های دشمن از این صحبت می کنند که مافیای "اسرائیل" امارات را مهمترین لانه خود کرده است، وی افزود: "پس از مدتی مشخص خواهد شد که وضعیت رژیم‌های اماراتی و سعودی که به "اسرائیلی ها" تابعیت می‌دهند به کجا رسیده است، بیش از آنچه به مردم خود می دهند به آنها می دهند، کارهایی را برای آنها انجام می دهند که برای سایر جوانان امت نمی کنند".

الحوثی تاکید کرد: "ماهیت درگیری با صهیونیست ها این است که همه جوانب را شامل می شود، آنها در انحرافشان در سطح همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و غیره پیش می روند، آنها بسیاری از دست نشاندگان عرب و مسلمان خود را به میدان آورده اند، وی توضیح داد که برخی از دست نشاندگان قلم های خود را در سطح فرهنگی و رسانه ای برای خدمت به یهودیان به حرکت در آورده اند، تا عقلانیت فکری و نگاه صحیح ملت در تشخیص حق از باطل و دانایی از نادانی را از بین برده و مفاهیم نادرست را جایگزین آنها کنند.

پربیننده ترین خبرها