البطش: دستگیری شیخ نخله، در اراده فلسطینیان خللی وارد نخواهد کرد

البطش: دستگیری شیخ نخله، در اراده فلسطینیان خللی وارد نخواهد کرد
يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 - 19:58

خالد البطش، یکی از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی، امروز یکشنبه گفت : دستگیری سعید نخله رهبر تاریخی جنبش جهاد اسلامی در اراده آنان خللی وارد نخواهد کرد .

العالم ـ فلسطين

البطش گفت : دستگیری شیخ «نخله» توسط اشغالگران اولین بار نیست، بلکه ادامه تلاش های صهیونیست ها برای منصرف کردن وی از ایفای نقش ملی خود در کرانه باختری است.

وی خاطرنشان کرد که نخله عضو کمیته عالی پیگیری نیروهای ملی و اسلامی کرانه باختری به نمایندگی از جنبش جهاد اسلامی است و نقش ملی خود را در کنار همه نمایندگان گروههای ملی و اسلامی ایفا می کند.

الطش: دستگیری مکرر سعید نخله جنایتی جدید علیه برادر مبارز ابوعلا و تلاش برای بازگرداندن حیثیت ارتش اشغالگر است که با ضربات قهرمانانه ابوالقیعان در النقب و برادران اغباریه از ام الفحم و حمارشه و رعد حازم در جنین از بین رفت.

وی اشغالگران را مسئول کامل امنیت خود دانست و از همه مردم فلسطین خواست تا برای جلوگیری از دستگیری مکرر شهروندان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی با نیروهای اشغالگر مقابله کنند.

البطش از سعید نخله و همه زندانیان شجاع و عواوده اعتصاب کننده غذا قدردانی کرد و سلام رساند.

نیروهای اشغالگر اسرائیل امروز یکشنبه 1 می 2022، سعید نخله، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی را از خانه اش در اردوگاه "جلزون" در شمال رام الله دستگیر کردند.

برخی منابع محلی منطقه گزارش دادند شمار زیادی از نیروهای اشغالگر به خانه نخله در اردوگاه الجلزون در شمال رام الله یورش برده و وی را دستگیر کردند و به مقصد نامعلومی بردند.

شیخ سعید نخله از نسل بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی در فلسطین به شمار می رود. متاهل و دارای پنج فرزند است که چندین بار دستگیر شد و بیش از 17 سال در زندان های اشغالگران گذراند و به مدت 3 سال در زندان های تشکیلات خودگردان بود.

شایان ذکر است نیروهای اشغالگر در حال افزایش ترورها و دستگیری مبارزین و رهبران و کادرهای جنبش جهاد اسلامی در بیت المقدس و شهرهای کرانه باختری هستند.

پربیننده ترین خبرها