هراس رژیم صهیونیستی از خشم مسلمانان و مقاومت فلسطین

پنج‌شنبه 15 ارديبهشت 1401 - 14:16

خبرنگار العالم در قدس اشغالی گزارش داد که حملات صهیونیست ها به مسجد الاقصی از صبح امروز تا الان همچنان ادامه دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم گفت: تعداد صهیونیست هایی که با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی از باب المغاربه وارد محوطه مسجد الاقصی و مسیرهای منتهی به باب المغاربه و دیوار براق شده اند، به 300 نفر رسیده است. این صهیونیست ها در پای دیوار براق تجمع کرده اند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرده است که شهرک نشینان تلاش کردند پرچم رژیم صهیونیستی را نصب کنند اما نظامیان از بیم تحریک احساسات مسلمانان و فلسطینی های داخل اراضی اشغالی و خارج فلسطین مانع این کار شدند.

وی خاطرنشان کرد که رژیم اشغالگر تهدیدات مقاومت را جدی گرفته است به همین دلیل سعی می کند تا جایی که ممکن است مانع تحریک احساسات مسلمانان و نمازگزاران مستقر در مسجد الاقصی و قدس اشغالی شود.

حملات شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی پس از آن اغاز شد که این رژیم تصمیم به از سر گیری حملات خود گرفت.

ده ها شهرک نشین طی چندین نوبت وارد محوطه مسجد الاقصی شدند. رسانه های فلسطینی اعلام کردند که نظامیان این رژیم مانع ورود جوانان فلسطینی به مسجد الاقصی از طریق دروازه های الاسباط و حطه می شوند.

رسانه های فلسطینی فاش کردند که نظامیان رژیم اشغالگر در میان تدابیر امنیتی شدید به جوانان فلسطینی حمله کردند. به دنبال حمله اشغالگران به محوطه مسجد الاقصی، نمازگزاران فریاد الله اکبر شر دادند. همزمان درگیری های شدیدی بین جوانان و نظامیان صهیونیستی در محله بطن الهوی در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجد الاقصی درگرفت.

پربیننده ترین خبرها