حماس : تهدیدهای رژیم صهیونیستی توان در هم شکستن اراده ملت فلسطین را ندارد

حماس : تهدیدهای رژیم صهیونیستی توان در هم شکستن اراده ملت فلسطین را ندارد
يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 - 12:07

"عبداللطیف القانوع " سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین " حماس" در ارتباط با اظهارات تهدیدآمیز اخیر رژیم صهیونیستی گفت : این اظهارات از بحران درون این رژیم حکایت می کند و نمی تواند عزم و اراده ملت فلسطین را در هم بشکند و یا رهبران مقاومت فلسطین را بترساند.

العالم - فلسطین اشغالی

القانوع امروز (یکشنبه ) در گفت وگو با شبکه تلویزیونی الجزیره ضمن اعلام این مطلب افزود: تهدیدهای اسراییل مبنی بر هدف قرار دادن رهبران حماس موضوع تازه ای نیست و در واقع اظهارات پوچ و توخالی است .

وی ادامه داد : رژیم اشغالگر اسراییل در صورت ارتکاب هر گونه حماقتی مبنی بر هدف قرار دادن هر یک از رهبران مقاومت دروازه های جهنم را بر خود خواهد گشود. هیچ کس نمی تواند مانع از آن شود که ملت فلسطین به دفاع از خویش برخیزد و مقاومت فلسطین نبرد با اشغالگر را با حکمت و اقتدار به پیش می برد و تهدیدهای اشغالگر حتی کودکان فلسطینی را نیز نمی ترساند.

شماری از نمایندگان و مقامات سابق و روزنامه نگاران اسراییلی همزمان با روز جهانی قدس با صراحت خواستار ترور یحیی السنوار رهبر حماس در نوار غزه شدند.

در همین راستا اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس پنجشنبه شب تصریح کرد که تهدیدات رژیم صهیونیستی در مورد ترور رهبران حماس، هرگز ما را از دفاع از سرزمین و مقدسات فلسطین، بازگشت به سرزمین خود و آزادی اسیران بازنمی‌دارد.

از سوی دیگر «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب در واکنش به تهدیدهای صهیونیست‌ها گفت: کارزار تهدیدات و اقدامات تحریک آمیز اسرائیل برای ترور مجاهد یحیی سنوار یا هر یک از رهبران جنبش نه ما و نه هیچ یک از نیروهای حماس را نمی‌ترساند.

«یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه نیز به تهدیدات جدید رژیم صهیونیستی علیه خود پاسخ داد و تصریح کرد: زندگی ما روال طبیعی خود را طی می‌کند و از کسی حساب نمی‌بریم!

در همین رابطه منابع مصری آگاه به پرونده میانجیگری قاهره بین گروه های مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر قدس، تهدیدات این رژیم علیه السنوار را توخالی و نمایش رسانه ای برای آرام کردن ساکنان سرزمین های اشغالی دانستند.

خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هماهنگ کننده نیروهای ملی و اسلامی این کشور، شنبه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد: ترور هریکی از رهبران مقاومت و در رأس آنها، یحی السنوار به معنای آن است که اشغالگران درهای جهنم را به روی خود بگشایند.

منابع خبری فلسطینی شنبه شب در گزارشی افزود: مردم فلسطین با برگزاری راهپیمایی، بار دیگر از یحیی السنوار رهبر حماس حمایت و اعلام کردند، تهدید ترور رهبران مقاومت، منطقه را برای رژیم صهیونیستی به جهنم تبدیل خواهد کرد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها