نماینده صهیونیست‌: وجود خبرنگاران مانع حملات ما نمی‌شود

نماینده صهیونیست‌: وجود خبرنگاران مانع حملات ما نمی‌شود
چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 - 17:57

نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی در واکنش به موج محکومیت‌ها در شهادت خبرنگار فلسطینی تاکید کرد وجود خبرنگاران در درگیری‌ها، مانع حملات اشغالگران نمی‌شود.

العالم - فلسطین اشغالی

بعد از شهادت «شیرین ابو عاقله» خبرنگار فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست امروز (چهارشنبه)، «ایتمار بن غفیر» عضو کنست تاکید کرد که خبرنگاران هدف گلوله‌های اشغالگران هستند.

این نماینده تندرو و راست‌گرای پارلمان رژیم صهیونیستی تصریح کرد که نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینی‌ها شلیک خواهند کرد، حتی اگر روزنامه‌نگارانی در آن‌جا حضور داشته باشند.

بن غفیر در پیامی توئیتری نوشت: «هر جا که تروریست‌ها [در وصف فلسطینی‌ها] به سمت نظامیان ما در جنین تیراندازی کنند، باید با تمام قدرت و با تیراندازی به آن‌ها پاسخ دهیم؛ حتی اگر روزنامه‌نگارانی در منطقه وجود داشته باشند».

وی در ادامه اذعان کرد: «خبرنگاران الجزیره اغلب به صورت عمدی در میانه‌ی درگیری‌ها می‌ایستند تا در کار نظامیان ما اختلال ایجاد کنند».

این در حالی است که «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی امروز برای سرپوش گذاشتن روی این اقدام نظامیان اشغالگر، مدعی شده بود که امکان دارد افراد مسلح فلسطینی اقدام به تیراندازی و به شهادت رساندن خبرنگار شبکه الجزیره کرده باشند.

صبح امروز وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره که در حال پوشش درگیری‌های «جنین» بوده، از ناحیه سر هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها