خالد مشعل: نبرد قدس ادامه دارد/ اجازه یهودی‌سازی یا تقسیم مسجدالاقصی را نمی‌دهیم

خالد مشعل: نبرد قدس ادامه دارد/ اجازه یهودی‌سازی یا تقسیم مسجدالاقصی را نمی‌دهیم
چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 - 04:59

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج اظهار داشت که نبرد ما با دشمن صهیونیستی به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارد و ما تحت هیچ شرایطی اجازه یهودی‌سازی مسجد الاقصی یا تقسیم زمانی و مکانی آن را نمی‌دهیم.

العالم-فلسطین اشغالی

«خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج گفت که «ما در خدمت قدس و مسجد الاقصی هستیم و از این شهر مقدس دفاع می‌کنیم و این مایه افتخار است».

وی تصریح کرد: «دشمن صهیونیستی به قتل شهدا اکتفا نمی‌کند، بلکه جنازه آن‌ها را هم مورد حمله قرار می‌دهد. این رژیم به دنبال از بین بردن موجودیت فلسطینیان در قدس است و این بیانگر علت نگرانی این رژیم نسبت به آینده خود است».

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج ادامه داد: «دشمن درصدد ضربه زدن به ما در سالروز نکبت بود، اما خود ضربه خورد و مقابل جهانیان رسوا شد و تشییع پیکر شهید شیرین ابوعاقله و ولید الشریف موجب رسوایی این رژیم در برابر جهانیان شد».

وی افزود: «رژیم اشغالگر درپی یکسره کردن نبرد در قدس و مسجد الاقصی از طریق اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد است و برخی مسئولان اروپایی به اشتباه از آزادی عبادت در مسجد الاقصی دم می‌زنند اما مجددا تاکید می‌کنیم که مسجد الاقصی تنها جای عبادت مسلمانان است».

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مشعل عنوان کرد که «نبرد ما با دشمن صهیونیستی به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارد و ما تحت هیچ شرایطی اجازه یهودی‌سازی مسجد الاقصی یا تقسیم زمانی و مکانی آن را نمی‌دهیم».

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج تأکید کرد که «ملت فلسطین باید آگاه و هوشیار باشد، دشمن به دنبال سیطره بر مسجد الاقصی است اما ما هرگز اجازه این را نمی‌دهیم».

پربیننده ترین خبرها