وقتی رسانه‌های سعودی چند بار الحوثی را کشتند!

وقتی رسانه‌های سعودی چند بار الحوثی را کشتند!
شنبه 31 ارديبهشت 1401 - 17:05

به نظر می‌رسد محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن نه تنها باعث دردسر و بی‌خوابی مزمن برای رهبری سعودی شده، بلکه او طعم تلخ شکست را برای متجاوزان سعودی و مزدوران‌شان چشانده، و آنها را مجبور کرده به دروغ‌هایی متوسل شوند. در همین راستا، رسانه‌های ال سعود از جمله شبکه های الحدث و العربیه، بارها الحوثی را کشته‌اند و این سناریوی قتل همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است.

العالم- کشکول

روز گذشته تلویزیون الحدث محمدعلی الحوثی را برای سومین یا چهارمین بار کُشت. این تلویزیون گزارش داد که الحوثی در جریان تیراندازی در صنعا به قتل رسید.

محمد علی الحوثی نیز طبق معمول به خبر قتلش از سوی رسانه‌ها، پاسخ داد و در توییتی طنزآمیز نوشت: "می‌خواهیم سجاح( تلویزیون الحدث) به ما بگوید که این زمین کجاست که آن را بفروشیم و بهای آن را برای حمایت از پهپادها و موشک‌ها بپردازیم.. هر آنچه که این شبکه گفته است، نقشه است و ربطی به ما نداریم و ما نیز از آن اطلاعی نداریم."

محمدعلی الحوثی و تعدادی از محافظانش یک بار پیش از این نیز کشته شده بودند زمانی‌که خودروی آنها در صنعا هدف حملات خمپاره‌ای عناصر مسلح ناشناس قرار گرفت!.

طبق اعلام رسانه‌های سعودی، الحوثی همچنین در سال 2017 در پی حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف متجاوز به یک مرکز تجمع انصارالله در بخش ارحب در شمال صنعا به قتل رسید.

توییت اخیر محمدعلی الحوثی با واکنش گسترده کاربران یمنی در توییتر همراه شده است. کاربران هشتگ "#الحدث دروغگوتر از سجاح است" را ایجاد کرده و واکنش‌های طنزآلودی نوشته‌اند. آنها معتقدند که رسانه‌های سعودی در تلاش برای سرپوش گذاشتن به شکست‌های ائتلاف متجاوز علیه یمن، واقعیت‌ها را تحریف و دروغ را ترویج می‌کنند. قطعا اگه سجاح زنده بود بالاترین دستمزد را در شبکه‌های تلویزیونی سعودی دریافت می‌کرد و او هر سال به عنوان برگزیده‌ترین خبرنگار سعودی معرفی می‌شد.

پربیننده ترین خبرها