جنبش جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی مدت‌ها طعم پیرزوی را نچشیده است

جنبش جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی مدت‌ها طعم پیرزوی را نچشیده است
يکشنبه 1 خرداد 1401 - 04:23

«ولید القططی» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین شنبه شب گفت که ارتش رژیم صهیونیستی پس از جنگ شش روزه اعراب در سال ۱۹۶۷ دیگر نتوانست هیچ پیروزی علیه ملل اسلامی و عربی به دست آورد.

العالم-فلسطین اشغالی

وی که در مراسم نخستین سالگرد عملیات شمشیر قدس (سیف القدس) و یادبود آزادسازی جنوب لبنان تحت عنوان «حتماً عائدون» (حتماً باز می‌گردیم)، در نوار غزه سخن می‌گفت، تأکد کرد یادبود شمیر قدس آغاز مبارزه برای تحقق این وعده الهی است که خداوند خطاب به یهودیان فرمود: با دست‌های خودشان و نیز دست های شما مؤمنان، منازل خود را ویران می‌کنند.

وی تأکید کرد: ما شاهد یک واقعیت ملموس هستیم که تناقضات درونی در رژیم صهیونیستی شدت گرفته است و اعتماد به ارتش و فرماندهی اسرائیلی کاهش یافته و ایدئولوژی صهیونیست‌ها نیز به شدت متلاشی شده است.

القططی تأکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی شکست ناپذیری است، (پس از جنگ ۶ روزه در سال ۱۹۶۷) نتوانسته است، پیروزی علیه ملل اسلامی و عربی به دست بیاورد.

وی افزود که تنگنای بزرگ و شکست اسرائیل یک مشکل وجودی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و نشان می دهد که این مسأله موجب فروپاشی داخل در اسرائیل شده است.

القططی ادامه داد ما به عنوان ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی و محور مقاومت نیازمند ایمان، بیداری، تلاش برنامه ریزی شده و تأثیرگذار هستیم تا پیروزی بزرگ برای زوال رژیم صهیونیستی و تحقق وعده الهی محقق شود.

پربیننده ترین خبرها