حجازی در گفتگو با العالم: نقش رژیم صهیونیستی در عملیات ترور شهید خدایی آشکار است

حجازی در گفتگو با العالم: نقش رژیم صهیونیستی در عملیات ترور شهید خدایی آشکار است
سه شنبه 3 خرداد 1401 - 22:46

کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی با اشاره به آشکار بودن نقش اشغالگران صهیونیست در ترور شهید خدایی گفت: دولت بنت کوشید اینگونه نشان دهد که با ایران می‌جنگد و برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی تلاش می کند.

العالم - ایران / سیاسی

حسن حجازی کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در گفتگو با برنامه من ایران العالم با اشاره به برگزاری رزمایش از سوی رژیم صهونیستی گفت: این رزمایش‌ها با هدف باقی ماندن در حالت آمادگی برای مقابله با تحولات در منطقه است، اشغالگران می خواهند با استفاده از این رزمایش آثار روانی بر نیروهای خود را بکاهد.

وی تاکید کردند که اشغالکران تهدیدهای ایران را جدی می گیرند و معتقدند که ایران در اجرای تهدیدهای خود صادق است.

این کارشناس مسائل رژیم اشغالگر با اشاره به ترور شهید خدایی در تهران گفت: نقش رژیم صهیونیستی در عملیات ترور واضح است، در دو ماه گذشته موجی از عملیات‌های فلسطینی انجام شد که دولت صهیونیستی را به چالش کشید، دولت بنت کوشید اینگونه وانمود کند که با ایران می‌جنگد و برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی تلاش می کند.

حجازی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر این شهید تاکید کرد که این مراسم سیلی به آمریکایی‌ها و اشغالگران صهیونیست بود و بار دیگر نشان داد که ایران به خاطر همبستگی ملی اش بسیار قوی است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی وقتی با شکست مواجه می شود اقدام به فعالیتهای تجاوزکارانه در سوریه می زند، رژیم صهیونیستی می کوشد از طریق چنین عملیات‌هایی بر احساس نگرانی‌اش از قدرت فزاینده ایران و محور مقاومت سرپوش بگذارد.

پربیننده ترین خبرها