آیا راهپیمایی پرچم شهرک نشینان، دروازه های جهنم را به روی اشغالگران باز خواهد کرد؟

آیا راهپیمایی پرچم شهرک نشینان، دروازه های جهنم را به روی اشغالگران باز خواهد کرد؟
جمعه 6 خرداد 1401 - 14:42

تعرض به مسجد مبارک الاقصی خط قرمز است، این همان چیزی است که سران محور مقاومت بار دیگر تاکید کردند و سطح هشدار احتمال انفجار کل منطقه را بالا بردند، همانگونه که دبیرکل حزب الله و جناح های مقاومت فلسطین چنین کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به نظر ناظران، صرف حضور رژیم اشغالگر "اسرائیل" در سرزمین فلسطین یعنی اینکه وضعیت همیشه انفجاری باقی خواهد ماند، و انفجار ممکن است کیفی باشد و بر فلسطین در داخل و بر ثبات محیط منطقه ای آن تاثیر بگذارد.

کارشناسان گفتند: اشغالگران در تنگنای واقعی قرار دارند و تنها راه نجاتشان افراط گرایی بیشتر است و هیچ خط قرمزی در مقابل خود نمی بینند، و تاکید کردند که جوهر تجمع به اصطلاح یهودا و سامرا در کرانه باختری و در قلب قدس اشغالی است، و بدون این، اشغالگران نمی توانند شهرک نشینان را جمع کنند و از موضع گیری آنها بهره برداری کنند، و افزودند در صورت اصرار صهیونیست ها بر راهپیمایی پرچم های "اسرائیلی" برای یورش به مسجد الاقصی، لحظات حساسی وجود خواهند داشت که می توانند منجر به یک انفجار کیفی در درگیری های همیشه در حال انفجار فلسطین و "اسرائیل" شوند.

رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز به نوبه خود تأکید کردند که روایت "اسرائیل" از حضور یهودیان در سرزمین فلسطین، توطئه ای غربی است که شبانه طراحی شده است. و اینکه "اسرائیل" اشغالگر نماینده جامعه غربی به ویژه آمریکاست تا به قلب امت ضربه بزند و فقط بر داشته هایش تسلط یابد نه چیزی دیگر.

این افراد به صراحت اعلام کردند در انتظار روز یکشنبه آینده وضعیت در سرزمین های اشغالی داغتر می شود، اگر صهیونیست ها با راهپیمایی پرچم و ورود به مسجدالاقصی خرافات خود را پیاده کنند، این بدان معنی است که نبرد آغاز شده و جنگ با گروه های فلسطینی جنگی وحشیانه خواهد بود.

رهبران فلسطینی معتقدند که صهیونیست ها اصرار دارند که نخست وزیر ضعیف آنها، نفتالی بنت، و دولت شکننده اش چاره دیگری ندارند، جز اینکه بعد از ضرباتی که از مقاومت دریافت کردند به افکار عمومی صهیونیست ها چیز جدیدی ارائه دهند، راه گریزی در برابرشان نیست، با تاکید بر اینکه با توجه به آمادگی تمام جبهه های فلسطینی این گریز با شروع اولین شلیک در این نبرد بازنده خواهد بود و این دولت فرو خواهد ریخت.

در سایه تهدیدهایی مبنی بر آماده شدن گروه های صهیونیستی برای تخریب مسجدالاقصی فعالان سیاسی می گویند، عزم و اصرار شهرک نشینان برای ادامه اجرای فرآیند راهپیمایی پرچم، حتی اگر به تعداد اندک باشد وجود دارد.

آنها خاطرنشان کردند که مقامات ارشد امنیتی "اسرائیل" به مقامات سیاسی درباره لزوم لغو این راهپیمایی هشدار دادند که ممکن است منجر به انفجار اوضاع شود، و بر اساس آنچه رسانه های "اسرائیلی" تبلیغ می کنند، دو گردان مرزبانی فراخوانده شدند تا راهپیمایی شهرک نشینان را از رسیدن به باب العامود متوقف کنند.

نظر شما چیست..

آیا دشمن صهیونیستی به ماجراجوئی تعرض به مسجد الاقصی دست خواهد زد؟

سرنوشت راهپیمایی پرچم در بیت المقدس پس از تهدیدات جناح های مقاومت چگونه است؟

گزینه های مقاومت در صورت اصرار اشغالگران بر ادامه تخلفات خود، چیست؟

پربیننده ترین خبرها