پایگاه پهپادی زیرزمینی راهبردی 313 ارتش؛ نوک کوه یخ اقتدار ایران

پایگاه پهپادی زیرزمینی راهبردی 313 ارتش؛ نوک کوه یخ اقتدار ایران
يکشنبه 8 خرداد 1401 - 08:26

"بزرگترین دستاورد ما این است که به هیچ کجا وابسته نیستیم و همه آن چیزی که برای دفاع از کشور و انجام ماموریت‌هایمان نیاز داریم را خودمان فراهم می‌کنیم و به هیچ وجه ارتقای توان رزمی از جمله ارتقای توان پهپادی توقف‌پذیر نیست". این سخن فرمانده ارتش ایران، سردار عبدالرحیم موسوی است که طی مراسم رونمایی از پایگاه پهپادی راهبردی 313 ارتش بیان کرد.

العالم- کشکول

آنچه بر زبان فرمانده ارتش ایران رانده شد، بیان کننده راز قدرتمندی ایران است. اولین سرمنشا این قدرت، ایرانی بودن آن است که برپایه عقل و بازوی ایرانی ها و بدون استفاده از کمک خارجی شکل گرفته است. دومین عامل این قدرت پیشروی بی وقفه آن با وجود تحریم ظالمانه چهل ساله علیه ایران است که هیچ قدرتی در جهان قادر به متوقف کردن آن نیست.

این دو عامل دشمنان ایران و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی را دچار پریشانی کرده است." ایرانی بودن قدرت ما و پیشرفت بی وقفه آن"، خارج از کنترل دشمنان بوده و ایران را از تجاوز و ستم آمریکا و دست پرورده اش "اسرائیل" در امان نگه داشته است.

آمریکا و رژیم تروریستی "اسرائیل"، در ابتدا از ابزار جنگ روانی استفاده می کردند تا دستاوردهای نظامی ایران به خصوص در زمینه تولید موشک را زیر سوال ببرند، آن هم با ترویج این دروغ که موشک های ایران در کره شمالی تولید شده اند، یا اینکه ایران آنها را از جای دیگری تهیه کرده است.

آنها بعد از مدتی فهمیدند که نمی توانند به راحتی این دروغ را اثبات کنند، از همین رو سیاست ناکام دیگری را در پیش گرفتند و آن، ترور برخی از دانشمندان ایرانی بود، آن هم با گمان اینکه این عملیات های تروریستی از شتاب توسعه نظامی ایران خواهد کاست.

ظاهرا آنها فراموش کرده اند که محروم کردن ایران از علم آن هم بعد از تصاحب و تحت فرمان آوردن آن، به امری غیر ممکن تبدیل شده است.

آنچه ایران از آن پرده برداشت (پایگاه پهپادی سری و زیر زمینی راهبردی 313)، بخش بسیار ساده ای از قدرت ایران و در واقع فقط نوک کوه یخ بزرگ توانمندی های این کشور است که ریشه در اعماق این سرزمین دارد و توانسته ریشه ناامیدی و ترس را در دل بزرگ ترین قدرت های تروریستی جهان و منطقه بکارد.

پربیننده ترین خبرها