راهپیمایی "فریاد علیه مستکبران" در یمن+ ویدیو

راهپیمایی
جمعه 13 خرداد 1401 - 12:24

مردم یمن امروز (جمعه) راهپیمایی گسترده "فریاد علیه مستکبران" را برگزار کردند.

العالم – یمن

یمنی ها در صعده، راهپیمایی گسترده ای را در سالگرد آیین "فریاد علیه مستکبران" برگزار کردند.

مردم یمن هر ساله یاد و خاطره «فریاد علیه مستکبران» را که توسط شهید «حسین بدرالدین الحوثی» پایه گذاری شد، گرامی می‌دارند.
این راهپیمایی با هدف آگاه سازی مردم از هدف جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و اهمیت این شعار و ضرورت ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی و تقویت آگاهی جامعه از طرح‌ها و ابعاد تجاوزات و جاه طلبی‌های استکبار است.

هچنین اهمیت تداوم، ایستادگی و پشتیبانی از جبهه‌های نبرد تا زمان تحقق پیروزی و پاکسازی یمن از متجاوزان دیگر اهداف برگزاری هر ساله راهپیمایی "فریاد علیه مستکبران است.

راهپیماییابراهیم العبیدی از شخصیتهای یمنی در این مراسم گفت که تجاوز به یمن به خاطر مقاومت مردم یمن در برابر سلطه جویی آمریکاست و در این میان استان صعده پایدار ایستاده است به این دلیل که اهالی آن وفادار به یمن و رهبری شان هستند.

صرالدین عامر از دیگر شخصیت های یمنی گفت که مردم یمن آیین فریاد علیه مستکبرین را احیا می کنند تا ثابت کنند تجاوز به یمن بخشی از توطئه آمریکایی است.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در بیانیه پایانی بر حمایت دائمی از مردم مظلوم فلسطین و مجور جهاد و مقاومت تاکید کردند.

آنها همچنین نسبت به خطر عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی و دعوت به صلح واهی که فقط به نفع دشمنان امت اسلامی است، هشدار دادند.

در این بیانیه همچنین به ائتلاف متجاوز سعودی ـ آمریکایی نسبت به استمرار تعدی به یمن هشدار داده و تاکید شده که یمن آزاد و مستقل باقی خواهد ماند.

پربیننده ترین خبرها