عضو جنبش «حماس»:

تجاوز نظامی اشغالگران صهیونیست به فرودگاه «دمشق» محکوم است

تجاوز نظامی اشغالگران صهیونیست به فرودگاه «دمشق» محکوم است
يکشنبه 22 خرداد 1401 - 09:38

عضو جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی تأکید کرد که تجاوز نظامی اشغالگران صهیونیست به فرودگاه بین المللی «دمشق» محکوم است.

العالم - سوریه

به گزارش العهد، «جهاد طه» عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس به حمله تجاوزکارانه اخیر صهیونیستها به فرودگاه بین المللی دمشق واکنش نشان داد. وی گفت: تجاوز نظامی اشغالگران صهیونیست به فرودگاه دمشق محکوم است.

بر اساس این گزارش، عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس افزود: حملات تجاوزکارانه صهیونیستها به سوریه یک بار دیگر نشان داد که رژیم صهیونیستی خطری برای امت عربی و اسلامی محسوب می شود.

این عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه اظهاراتش در این زمینه تصریح کرد: حملات صهیونیستها به سوریه نشان داد که لازم است اقداماتی در راستای مقابله با تجاوزگری ها و تحرکات تروریستی تل آویو انجام شود.

روز گذشته، وزارت حمل و نقل سوریه بیانیه ای را در خصوص تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق منتشر کرد. وزارت حمل و نقل سوریه در بیانیه مذکور اعلام کرد: تمامی پروازها از و به فرودگاه بین المللی دمشق به حالت تعلیق درآمده است. بنابراین، تا اطلاع ثانوی، هیچ پروازی از و به فرودگاه دمشق انجام نمی شود.

در ادامه بیانیه وزارت حمل و نقل سوریه نیز عنوان شد: تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به زیرساخت فرودگاه بین المللی دمشق موجب شد تا پروازها در این فرودگاه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآیند.

مهر

پربیننده ترین خبرها