فساد اخلاقی جو بایدن

فساد اخلاقی جو بایدن
چهارشنبه 1 تير 1401 - 17:06

در زمانی که روسای جمهور، پادشاهان و شاهزادگان عرب مشتاقانه در انتظار بایدن هستند، رسانه های آمریکایی از پلیس خواسته اند تا بایدن را احضار و از او به اتهام کودک آزاری تحقیق کند.

العالم – کشکول

در کودکی دچار جنون جنسی بودم، یادم می آید که با یکی از اعضای خانواده ام و دوستانم رابطه جنسی داشتم و همچنین با پدرم حمام می رفتم که قابل قبول نیست. این ها بخشی از خاطرات اشلی دختر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در زمان درمان اعتیاد جنسی اش است.

ما نمی‌ خواهیم درباره رفتارهای زننده، غیرعادی و غیراخلاقی که مشخصه زندگی سیاسیون آمریکاست بحث کنیم، اما مجبوریم به آن بپردازیم زیرا این مدل رفتارها، رفتارهایی است که این افراد می‌خواهند آن را در میان ملت های اسلامی و عربی رواج دهند تا اخلاق، فرهنگ، سنت ها و آداب و رسومشان را به عنوان آخرین دژ در برابر شبیخون فرهنگی غرب نابود کنند.

البته عده ای معتقدند انتشار این خبر از سوی لابی صهیونیستی در آمریکا با هدف ضربه زدن به حزب دموکرات قبل از انتخابات میان دوره ای کنگره و ضربه زدن به بایدن و امکان نامزدی اش برای انتخابات ریاست جمهوری آتی انجام شده است.

لابی های صهیونیستی پرونده های زیادی درباره مقامات آمریکایی در اختیار دارند تا برای تامین منافع خود، هر زمان بخواهند آنها را باز کنند، اما آنچه ما را مجبور به توجه به این خبر کرده است، هیاهوی رسانه های آمریکایی درباره انحراف اخلاقی دختر بایدن آنهم قبل از سفر بایدن به کشورهای عربی است.

در زمانی که روسای جمهور، پادشاهان و شاهزادگان عرب مشتاقانه در انتظار بایدن هستند، رسانه های آمریکایی از پلیس خواسته اند تا بایدن را احضار و از او به اتهام کودک آزاری تحقیق کند، اما موضوع بسیار مهم آن است که اگر این زندگی شخصی بایدن باشد، زندگی سلف او دونالد ترامپ چگونه بود که همواره منحرف بود اما صهیونیسم بر آن سرپوش گذاشت.

بایدن به همین دلیل از پلیس فدرال آمریکا خواسته است تا زنی را که گفته می‌شود این یادداشت‌ها را در اختیار مطبوعات قرار داده است، تعقیب و از وی بازجویی کند.

اما مهم آن است که بایدن شخصی است که خود به دفاع از حقوق همجنسگرایان معروف است و از طریق سفارتهایش به کشورهای عربی و اسلامی فشار می آورد تا این اشخاص را به عنوان مردم عادی بپذیرند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها