بازداشت 20 فلسطینی از جمله دو رهبر 'جبهه خلق' در کرانه باختری

بازداشت 20 فلسطینی از جمله دو رهبر 'جبهه خلق' در کرانه باختری
دوشنبه 13 تير 1401 - 19:53

نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه با یورش به کرانه باختری، 20 فلسطینی از جمله دو تن از رهبران "جبهه خلق برای آزادی فلسطین" را بازداشت کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

منابع داخلی فلسطین تاکید کردند که نظامیان اسراییلی با یورش به شهر نابلس در شمال کرانه باختری، "ماهر حرب" و "کمال ابوظریفه" از رهبران "جبهه خلق برای آزادی فلسطین" را بازداشت کردند. همچنین "احمد العجلونی" جوان فلسطینی از ساکنان قدس در مرکز کرانه باختری را نیز تحت بازداشت درآوردند.

منابع یادشده افزودند: نیروهای رژیم اشغالگر همچنین "عبدالرحمن" و "محمد" و "حمدان حامد واوی" سه برادر از منطقه بیت سیرا در غرب رام الله و "طه عرموش" را پس از یورش به منزلش و سرقت پول و مصادره خودروی اش، بازداشت کردند. "مهند فارس" و "ابراهیم سمحان" نیز از جمله بازداشت شدگان بودند.

"منتصر سمور" مدیر باشگاه اسیران فلسطینی در جنین تاکید کرد که نظامیان اسراییلی "اسلام العجاوی" و "اوس شلبی" را پس از یورش به منزلشان در شرق جنین واقع در شمال کرانه باختری بازداشت کردند.

منابع داخلی خاطرنشان کردند که نظامیان صهیونیست به شرق جنین نیز یورش بردند و تک تیراندازان خود را بر پشت بام ها مستقر کردند. و درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و نظامیان اسراییلی به وقوع پیوست.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین "محمد حسان" از طولکرم، "ابراهیم البطاط" از شهرک الظاهریه در جنوب الخلیل، "حسان اخلیل" از شهرک بیت آمر در شمال الخلیل و "جبر البدوری" از اردوگاه العروب در شمال الخلیل را نیز بازداشت کردند.

منابع یادشده تصریح کردند که "احمد الهریمی" از روستای ابوانجیم در جنوب بیت لحم و نیز "امجد حرب" و "فراس حرب" و "نعیم حرب" و "زید حرب" از شهرک اسکاکا در غرب سلفیت واقع در شمال کرانه باختری را تحت بازداشت درآوردند.

پربیننده ترین خبرها