الحوثی: هدف دشمن غارت نفت استان الجوف است

الحوثی: هدف دشمن غارت نفت استان الجوف است
چهارشنبه 15 تير 1401 - 22:45

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه ائتلاف متجاوز با تمرکز بر استان الجوف در تلاش برای اشغال و کنترل آن با کمک برخی خائنین است گفت که متجاوزان می دانند که استان الجوف سرشار از نفت است به همین دلیل می خواهند تا با غارت منابع مانع پیشرفت آن شوند.

العالم – یمن

عبدالملک بدرالدین حوثی در دیدار شیوخ و بزرگان استان جوف افزود که این استان دهه ها به خاطر سیاست های رژیم سابق در معرض محرومیت واقع شد، درصورتیکه رژیم سابق از فرصت ها و ثروت های موجود استفاده می کرد، وضع کشور به گونه ای دیگر بود و رنج های این استان نیز پایان می یافت.

حوثی ادامه داد: رژیم گذشته در استان الجوف اقدام به فتنه انگیزی و استمرار مشکلات قبیله ای می کرد تا توانمندی آن تحلیل رود، اگر آن رژیم به این استان اهمیت می داد، الجوف می توانست در رده اول پیشرفت باشد و در پیشرفت کشور نیز سهیم شود.

وی با بیان اینکه استان الجوف هزاران شهید تقدیم کرده است و سهم بسزایی در مقابله با متجاوزان داشته است، اظهار داشت: وقتی ائتلاف در الجوف استاندار مشخص نمود، یک افسر سعودی را در کنار آن به عنوان تصمیم گیرنده اصلی تعیین کرد.

حوثی گفت: ائتلاف خواست تصمیم گیری برای یمن در خارج از کشور یعنی عربستان، امارات، آمریکا و رژیم اسرائیل انجام شود، لذا کوشید این کشور را اشغال کند و آن را تحت سیطره بیگانگان قرار دهد تا ما مردمی بدون استقلال و کرامت باشیم.

پربیننده ترین خبرها