تبریک توئیتری امیرعبداللهیان در پی صعود تیم ملی والیبال

تبریک توئیتری امیرعبداللهیان در پی صعود تیم ملی والیبال
شنبه 18 تير 1401 - 23:02

وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری ضمن تبریک صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲، فتح قله‌های افتخار توسط نمایندگان ورزشی کشور را برگ زرین ارزشمندی از دیپلماسی ورزشی ایران خواند.

العالم ـ ایران

حسین امیرعبداللهیان در پی صعود تیم ملی والیبال کشورمان به مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ در توئیتی این پیروزی را تبریک گفت.

وی نوشت: صعود مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان به مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ را به ملت غیور ایران و جامعه ورزشی تبریک عرض می‌کنم.

‏وزیر خارجه افزود: فتح قله‌های افتخار توسط نمایندگان ورزشی کشورمان در عرصه‌های جهانی، برگ زرین ارزشمندی از دیپلماسی ورزشی کشورمان می‌باشد.

تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مقابل صربستان قرار گرفت و توانست حریف خود را شکست دهد.

پنجمین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ امروز (شنبه ۱۸ تیرماه) با ۶ دیدار در دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم پیگیری می‌شود.در دومین دیدار شهر گدانسک تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در سالن ارگو آرنا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی با نتایج ۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۲ حریف را مغلوب خود کردند تا تیم ملی والیبال ایران به عنوان هفتمین تیم صعود کننده به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها معرفی شود.

پربیننده ترین خبرها