وزیر دفاع یمن: رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود به سر می‌برد

وزیر دفاع یمن: رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود به سر می‌برد
دوشنبه 20 تير 1401 - 12:14

سرتیپ محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن یکشنبه شب گفت که رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود به سر می برد.

العالم_یمن

بنا به گزارش خبرگزاری سبأ، العاطفی تصریح کرد: در گذشته و اکنون توطئه‌ای از سوی کشورهای ائتلاف علیه یمن و حامیان آن وجود دارد که این توطئه در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی است.

وی که در یکی از مناطق جنگی در استان مأرب سخن می گفت، تصریح کرد که حمله به یمن برای به زانو آوردن یمنی‌ها و اشغال خاک آنها و چپاول منابع آن صورت می‌گیرد.

العاطفی به کشورهای ائتلاف متجاوز هشدار داد؛ اگر سرکشی، تکبر، محاصره و حملات آنها به یمن شدت گیرد، یمنی‌ها تخت آنها را از ریشه خواهند کند.

وی درعین حال افزود که یمنی ها چشمان ائتلاف را درآورده و بینی آنها را به خاک مالیده اند.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن، بار دیگر نسبت به پیامدهای تداوم محاصره تحمیلی نیروهای ائتلاف بر مردم یمن هشدار داد.

وی همچنین اظهار کرد که رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود به سر می‌برد؛ به همین خاطر برای کسب حمایت به دامان کشورهای متجاوز به یمن گزیده است، همزمان نیز کشورهای عربی برای کسب حمایت در صدد تسریع در عادی سازی روابط با تل‌آویو هستند، اما فرار کننده هرگز پیروز نخواهد شد.

سخنان العاطفی همزمان با آن مطرح می‌شود که ​​​این روزها، حال و روز کابینه رژیم‌صهیونیستی اصلاً مساعد نیست و از داخل در حال فروپاشی و تزلزلی بی‌سابقه است. همین چند روز پیش رسانه‌های این رژیم اعلام کردند؛ بنت با انحلال کنست (پارلمان) و برگزاری انتخابات زودهنگام در تاریخ ۲۵اکتبر سال‌ جاری موافقت کرده است.

در نظام سیاسی رژیم‌صهیونیستی از آنجایی که هیچ‌کدام از احزاب نمی‌توانند اکثریت آرا را کسب کنند، مجبورند بعد از مدتی به انتخابات زودهنگام تن دهند. بسیاری معتقدند این روش کم کم می‌تواند به سمت از بین بردن نظام سیاسی واحد در سرزمین‌های اشغالی پیش برود.

سال گذشته که نفتالی بنت توانست با کسب حداقل آرا پیروز شود، نتانیاهو به هوادارانش قول داد که اجازه ندهد این پیروزی ادامه‌دار باشد و حالا به نظر می‌رسد وی در حال رسیدن به آرزو و جامه‌عمل پوشاندن به وعده خود است. بسیاری می‌گویند شاید وضع فعلی در کابینه رژیم‌صهیونیستی موجب شود نتانیاهو به سمت برگزاری یک پیروزی زودهنگام پیش برود.

پربیننده ترین خبرها