افشای جنایت پنهان سازی اجساد سربازان مصری در جنگ 1967

افشای جنایت پنهان سازی اجساد سربازان مصری در جنگ 1967
دوشنبه 20 تير 1401 - 22:27

ریاست جمهوری مصر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور عصر یکشنبه با یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره خبر منتشره از سوی رسانه های اسرائیلی درباره سوزاندن و دفن اجساد سربازان مصری در جنگ 1967 تلفنی گفت وگو کرد.

العالم – کشکول

بر اساس این بیانیه، لاپید گفت: اسرائیل به صورت مثبت و شفاف با این موضوع برخورد خواهد کرد و برای دستیابی به واقعیت با مقامات مصری درباره این موضوع هماهنگ است.

اینکه لاپید گفت که رژیمش به شکلی مثبت و شفاف برای رسیدن به واقعیت همکاری خواهد کرد، فقط نوعی شوخی است به این دلیل که در هشت دهه حیات منحوس رژیم اسرائیل، این رژیم هرگز درباره جنایاتش علیه فلسطینیان و اعراب، با جدیت و شفاف برخورد نکرده است، مانند قتل شیرین ابوعاقله که در برابر دیدگان و شنیدگان جهانیان انجام شد اما این رژیم هنوز می کوشد با حمایت وقیحانه آمریکا بر آن سرپوش بگذارد.

اگر رژیم صهیونیستی جدی و شفاف بود، اقدام به کاشت درخت بادام در اراضی که گور جمعی در آنجاست و احداث شهر بازی به نام مینی اسرائیل و توقفگاه خودرو در آن نمی کرد.

هدف از این ددمنشی از بین بردن آثار جنایت علیه 80 سرباز مصری در جنگ ژوئن 1967 نزدیک قدس است که محاصره شده بودند، اما با بمب های فسفری زنده زنده سوزانده و با بولدوزر دفن شدند.

جنایت سوزاندن سربازان مصری، دفن، مخفی کردن بقایا و مثله کردن آنها توسط رژیم صهیونیستی با وجود گذشت 55 سال از آن و 44 سال از عادی سازی رابطه مصر با رژیم صهیونیستی، ثابت می کند که این رژیم به هیچ نوع عهد و پیمانی پایبند نیست و قانون را محترم نمی شمارد، پس آیا اعراب جدید از تجربیات اعراب قدیم در زمینه عادی سازی درس خواهند آموخت؟.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها