العالم گزارش می دهد؛

جانبداری آمریکا جنایات رژیم اشغالگر علیه نوار غزه را تشدید کرده است

شنبه 25 تير 1401 - 16:02

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه یک پایگاه متعلق به مقاومت فلسطین( حماس) را در غرب غزه و یک پایگاه در مرکز این باریکه با چندین موشک هدف قرار دادند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، منابع رسانه‌ای اعلام کردند همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مقاومت دو راکت از نوار غزه به اراضی اشغالی شلیک کردند که به دنبال آن، آژیرهای خطر در شهر "عسقلان" و شهرک‌های واقع در مرزهای شمالی و شرقی این باریکه به صدا درآمدند که باعث وحشت در میان شهرک‌نشین‌ها شده است.

حماس در واکنش به بمباران نوار غزه در صبح امروز اعلام کرد، دشمن صهیونیستی با تمام ابراز تروریستی و حمایت آمریکا نمی‌تواند اراده ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه آنها را بشکند.

"حازم قاسم" سخنگوی جنبش حماس در گفت‌وگویی مطبوعاتی خاطرنشان کرد، بمباران نوار غزه و ترساندن غیرنظامیان در چارچوب جنایت‌ها و رفتارهای تروریستی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در تمامی مناطقی که آنها حضور دارند، صورت می‌گیرد.

سخنگوی جنبش حماس همچنین تاکید کرد: ما به مقاومت و مبارزه مشروع خود تا زمان بیرون راندن اشغالگران اسرائیلی از تمامی اراضی فلسطینی‌ خود ادامه خواهیم داد.

دیگر گروه‌های فلسطینی نیز ضمن محکوم کردن جنایت اخیر رژیم اشغالگر، در بیانیه‌هایی اعلام کردند که تجاوز به نوار غزه بازتاب ددمنشی اشغالگر و تداوم پشتیبانی دولت آمریکا از اسرائیل است و اظهارات جانبدارانه آمریکایی‌ها از اسرائیل، به این رژیم انگیزه جدیدی برای تداوم جنایت‌هایش علیه ملت فلسطین و مقدسات‌شان را داده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها