محمد علی الحوثی: ما فقط توقف تجاوز و رفع محاصره را می پذیریم

محمد علی الحوثی: ما فقط توقف تجاوز و رفع محاصره را می پذیریم
يکشنبه 26 تير 1401 - 17:46

محمد علی الحوثی، یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن، گفت : آتش بس کنونی به ثمر ننشست و ما از آن راضی نیستیم و فقط به توقف تجاوز و پایان محاصره راضی می شویم در غیر این صورت تا پایان آماده مقابله هستیم .

العالم - يمن

محمد علی الحوثی امروز در سخنرانی خود در راهپیمایی روز ولایت در صنعا پایتخت یمن ، خواستار آمادگی و حرکت برای مقابله با خطرات در صورت تصمیم عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب شد.

وی افزود: "ما جنگ خواهیم کرد و از آنها نخواهیم ترسید و همانطور که در سال های گذشته از آنها نترسیدیم، در سال های آینده نیز از آنها نخواهیم ترسید.

الحوثی تاکید کرد: آمدن جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا مانند دیگر روسای جمهور سابق آمریکا برای خدمت به دشمن صهیونیستی و پرداخت پول اعراب و مسلمانان برای حفاظت از رژیم اشغالگر است.

وی خطاب به افرادی که در جده عربستان جمع شدند،گفت: ما به افرادی که دیروز در عربستان تشکیل جلسه دادند واجلاس برگزار کردند، می گوییم نه بایدن نه بوش، نه ترامپ و نه هیچ یک از رؤسای جمهور آمریکایی برای خدمت به اهداف اسلامی نیامده اند بلکه برای خدمت به یهودیان و اسرائیل و تقویت آن تلاش می کنند، تا با پول اعراب و مسلمانان از اسرائیل محافظت کنند.

این عضو شورای عالی سیاسی « همه نتایج اجلاس حقیر جده را که فقط برای خدمت به رژیم غاصب بوده است" محکوم کرد و افزود: دیدار دیروز آنها در عربستان به هیچ وجه به عنوان نمایندگان اسلام نبود و نخواهد بود همان گونه که برای حمایت از مسائل اسلامی نبود بلکه برای اسرائیل و رژیم اشغالگر برگزار شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها