شیخ قبلان : دوران سلطه غرب رو به اتمام است

شیخ قبلان : دوران سلطه غرب رو به اتمام است
يکشنبه 26 تير 1401 - 19:27

مفتی عالی جعفری در لبنان، گفت: «لبنان بخشی از منطقه ای است که درگیر جناح بندی های منطقه ای و بین المللی است و عرب ها باید به این مساله توجه داشته باشند که نظم نوین جهانی در پکن، مسکو و تهران متمرکز است، نه در واشنگتن و بروکسل. بنابراین اجلاس جده ، صرفا نشستی برای گرفتن چند عکس بود. زمان سلطه غرب رو به اتمام است و جایگزینی تل آویو به جای تهران ، فاجعه راهبردی برای اعراب است.

العالم لبنان

شیخ احمد قبلان امروز در سخنانی گفت : « رژیم اشغالگر تلاش کرد تا لبنان را صهیونیستی کند اما مقاومت آن را شکست داد و لبنان را آزاد کرد و زمانی که واشنگتن انواع تروریسم تکفیری را با حمایت ده ها کشور بسیج کرد، مقاومت در بزرگترین جنگ بین المللی در سوریه و در مرزهای لبنان شرکت کرد و بزرگترین پیروزی ملی و منطقه ای را رقم زد و امروز مقاومت، نماد بقای لبنان است و به کسانی که دنباله روی آمریکا هستند، این توصیه را می کنم که تاریخ بسیار تغییر کرده است و آنچه برای نجات لبنان لازم است، این است که ما به انتخاب خود شرقی باشیم. پیام های خشن هیچ ارزشی ندارند.

قبلان اظهار داشت :‌ «حل مشکلات کشور از راه مشورت بزرگان امکان پذیر است زیرا تشکیل دولت نجات و انتخاب رئیس جمهور از طریق قایق یا هواپیما امکان پذیر نیست و مقاومت حامی لبنان و حاکمیت این کشور بوده و هنوز هم هست و مایه افتخار و پایداری لبنان است و توانایی هایش خارج از پیش بینی تل آویو است و تشدید درگیری بر سر لبنان و منطقه ، مقاومت را درصدر اولویت های ملی قرار می دهد».

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها