عملیات استشهادی در قدس اشغالی؛ یک اسرائیلی زخمی شد + عکس و فیلم

سه شنبه 28 تير 1401 - 19:17

یک جوان فلسطینی در جریان عملیات استشهادی در قدس اشغالی، یک اسرائیلی را به شدت زخمی کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری عبری و فلسطینی از یک عملیات استشهادی در شرق شهر قدس اشغالی خبر دادند.

رادیو «صوت القدس» گزارش داد که یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «راموت»، یک صهیونیست را به شدت زخمی کرده است.

این منبع خبر داد که جوان فلسطینی، با چاقو، یک صهیونیست را زخمی کرده و نظامیان اسرائیلی هم به سمت این عامل استشهادی تیراندازی کرده‌اند.


1
خبرگزاری فلسطینی شهاب اما، وضعیت عمومی این صهیونیست را وخیم توصیف کرده است؛ به نحوی که فرد فلسطینی، با تبر، ضربه محکمی به سر وی وارد کرده است.

ویدئوی زیر هم از محل حادثه منتشر شده است. در حال حاضر، نظامیان صهیونیست، این مکان را محاصره کرده‌اند و اجازه نمی‌دهند کسی به این منطقه نزدیک شود.

پیش از این هم در اردیبهشت ماه گذشته، عملیات استشهادی درمنطقه «العاد» در نزدیکی تل‌آویو واقع در فلسطین اشغالی رخ داد. عملیات مذکور با چاقو توسط یک شهروند فلسطینی صورت گرفت.

در جریان این عملیات، سه صهیونیست به هلاکت رسیدند. عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس نیز، ضمن تمجید از این عملیات، گفت که چنین عملیاتهای ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی و سیستمهای امنیتی آن است.

القانوع تأکید کرد که این عملیات و عملیاتهای پیشین، صرفا پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی و یورش صهیونیستها به مسجدالاقصی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه و دفاع ملت فلسطین از مسجدالاقصی ادامه خواهد داشت، هشدار دارد که صهیونیستها، هزینه جنایات و سیاستهای نژادپرستانه خود علیه ملت فلسطین را پرداخت می‌کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها