تیراندازی در لس آنجلس چهار زخمی برجای گذاشت

تیراندازی در لس آنجلس چهار زخمی برجای گذاشت
دوشنبه 3 مرداد 1401 - 06:22

تیراندازی در پارکی در حومه لس آنجلس دست کم چهار زخمی برجای گذاشت.

العالم - آمریکا

سازمان آتش نشانی لس آنجلس گفت این حادثه در نزدیکی یک نمایشگاه خودرو در پارک پک کالیفرنیا رخ داده است.

در گزارش این تیراندازی آمده است: " حداقل چهار غیرنظامی زخمی شده اند که احتمالاً مربوط به تیراندازی شنیده شده داخل یا نزدیک یک نمایشگاه خودرو در پارک پک است. شرایط، تعداد کل زخمی ها و ماهیت دقیق جراحات آنها هنوز تایید نشده است. "

سخنگوی آتش نشانی این شهر گفت هنوز مشخص نیست که همه مجروحان در اثر تیراندازی جراحت برداشته اند یا خیر.

رسانه ها و مقامات لس آنجلس از عامل یا عوامل تیراندازی تاکنون گزارش نداده اند.

شنبه گذشته نیز در شهر رنتون در حومه سیاتل بر اثر تیر اندازی حداقل یک نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

ساندرا هاولیک، سخنگوی پلیس رنتون به خبرنگاران گفت که افسران پلیس پس از دریافت خبر تیراندازی در ساعت بک بامداد شنبه به وقت محلی در مرکز شهر رنتون به محل اعزام و متوجه حضور چند قربانی تیراندازی شدند.

هاولیک افزود که در این تیراندازی یک نفر کشته شد، درحالی که نیروهای امدادی به درمان پنج مجروح دیگر در محل حادثه پرداختند.

به گفته پلیس، گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که تیراندازی به دلیل درگیری در خارج از یک تجمع بزرگ بوده و احتمالا بیش از یک نفر تیراندازی کرده است.

تحقیقات در مورد این تیراندازی در رنتون ادامه دارد. شهر رنتون، با ۱۰۶ هزار نفر جمعیت در جنوب شرق سیاتل در ایالت واشنگتن قرار دارد.

بر اساس اعلام آرشیو خشونت مسلحانه، در یک سال گذشته، تیراندازی‌های جمعی در آمریکا بیش از ۱۹ هزار کشته و بیش از ۳۷ هزار مجروح به جای گذاشته است.

همچنین در ۵ سال گذشته بیش از ۹۵ هزار نفر در آمریکا جان خود را در تیراندازی‌ها از دست داده و ۱۸۶ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها