خبرنگار العالم: مقاومت فلسطین حاضر به آتش بس نیست..+فیلم

شنبه 15 مرداد 1401 - 12:10

خبرنگار العالم در غزه گزارش داد گروه های مقاومت فلسطینی همچنان در حال شلیک موشک به سمت اراضی اشغالی هستند و صدای آژیر خطر داخل اراضی اشغالی بی وقفه به گوش می رسد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم، شاهد خشم گروه های مقاومت فلسطینی هستیم و این گروه ها حاضر به آتش بس با رژیم صهیونیستی نیستند و پیوسته به شلیک موشک ادامه می دهند. این در حالی است که حملات رژیم صهیونیستی در سراسر شب گذشته پیوسته ادامه داشته است.

به گزارش خبرنگار العالم، رژیم صهیونیستی تصور می کند به اهداف تجاوز به غزه دست یافته است در حالی که گروه های مقاومت تأکید می کنند که اختیار شروع و پایان این جنگ از دست این رژیم خارج شده است.

وی همچنین گزارش داد که در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به غزه از دیروز تا الان بیش از 90 نفر مجروح شده اند. وی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی از شدت حملات خود به غزه کاسته است.

این در حالی است که جنبش جهاد اسلامی در پاسخ به تجاوز "اسرائیل" به غزه که طبق آمار وزارت بهداشت فلسطین، باعث شهادت 10 نفر از جمله یکی از رهبران گردان قدس به نام تیسیر الجعبری و یک کودک و یک زن و یک مرد سالخورده و مجروح شدن حدود 80 تن دیگر شد، تل آویو و دیگر شهرها و شهرک های رژیم صهیونیستی را زیر آتش موشک گرفته است.

گردان های قدس هم اعلام کرد تل آویو و چند منطقه دیگر فلسطین اشغالی را با بیش از 100 موشک هدف قرار داده است. صدای آژیر خطر در تل آویو و عسقلان و اسدود و شهرک های اطراف غزه بی وقفه به گوش می رسد.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که 80 موشک از غزه شلیک شده است که 46 فروند آن به اراضی اشغالی اصابت کرده و بقیه موشک ها رهگیری شده اند.

گردان شهدای الاقصی و تیپ الناصر صلاح الدین هم مسئولیت موشک باران پایگاه نظامی "ناحل عوز" و شهرک "کفر عزه" را بر عهده گرفته اند.

پربیننده ترین خبرها