گزارش العالم از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در طرطوس سوریه

دوشنبه 24 مرداد 1401 - 12:00

خبرنگار العالم گفت: جنگنده های رژیم اشغالگر برخی مناطق مسکونی را در شهر طرطوس سوریه بمباران کردند.

العالم _ سوریه

خبرنگار شبکه العالم در دمشق به نقل از منابع رسمی و داخلی سوریه اعلام کرد جنگنده های رژیم اشغالگر اسرائیلی با تجاوز به حریم هوایی لبنان، برخی مناطق غیرنظامی را در سوریه بمباران کردند که شمار زیادی از مردم طرطوس سوریه در آنها سکونت دارند.

خبرنگار افزود: جنگنده های جنگی رژیم صهیونیستی هشت موشک شلیک کردند که در جنوب شهر طرطوس و به طور مشخص در منطقه ابو عفصا فرود آمدند. این منطقه بین بزرگراه بین المللی واقع است که طرطوس سوریه را به طرابلس لبنان وصل می کند و حدود سه کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. صدای مهیب انفجار موشک ها در مناطق مختلف شهر طرطوس و نیز اطراف آن شنیده شد.

خبرنگار العالم گفت سامانه دفاع هوایی سوریه با تجاوز اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه و نیز به استان طرطوس در غرب این کشور مقابله کرد.

در همین حال یک منبع نظامی سوری گفت جنگنده های اسرائیلی بارانی از موشک از جنوب شرق بیروت شلیک کردند و برخی نقاط را در حومه دمشق هدف قرار دادند.

این منبع افزود جنگنده های متجاوز هم زمان با این عملیات، در عملیات دیگری از دریا، برخی نقاط را در جنوب طرطوس هدف قرار دادند که به شهادت سه نظامی سوری و زخمی شدن سه نفر دیگر انجامید. این حملات در همین حال خسارت های مادی نیز بر جای گذاشت.

پربیننده ترین خبرها