فراخوان برای تظاهرات جدید طرفداران حمایت از نهادهای قانونی عراق

فراخوان برای تظاهرات جدید طرفداران حمایت از نهادهای قانونی عراق
سه شنبه 25 مرداد 1401 - 10:51

کمیته ساماندهی تظاهرات حمایت از حکومت در عراق خواستار آمادگی کامل ملت عراق برای تظاهرات گسترده مردمی در حفاظت از حکومت عراق شد.

العالم - عراق

این کمیته ضمن تقدیر و تشکر از مواضع مردم عراق در دفاع از حکومت و نهادهای قضایی و پارلمانی و حفظ قانون و قانون اساسی و جلوگیری از آشوب و بی نظمی، از ملت عراق خواست در آمادگی کامل برای تظاهرات گسترده مردمی در حفاظت از حکومت و تحقق مطالبات خود برای تسریع در تشکیل دولت خدمتگزار ملی با اختیارات کامل و توانا برای از میان برداشتن رنج مردم عراق از گرانی، کمبود آب، قطع برق و غیره باشند.

کمیته ساماندهی تظاهرات حفاظت از حکومت خطاب به عراقی‌ها بیان کرد: این حکومت، حکومت شما و این کشور، کشور شما است و شما هستید که رنج دیدید و مبارزه کردید و عزیزترین شهدای خود را در دفاع از آن دادید، این تظاهرات برای حزب یا جریان یا طرفی نیست بلکه تظاهرات ملتی است که از حکومت حفاظت می کند تا در امنیت، صلح، حاکمیت و ثبات زندگی کند و بیکاری، محرومیت و فقر را از بین ببرد.

کمیته مذکور تاکید کرد: دولت کنونی کوتاهی کرده و مقصر است و پارلمان نیز تعطیل است و دستگاه قضایی در معرض تعرض قرار دارد و هیچ کس حفاظت از حکومت را به غیر از قانون و قانون اساسی تضمین نمی‌کند، پس از روستاها و شهرهای خود برای حمایت از حکومتتان و یاری مطالبات عادلانه تان راهی تظاهرات شوید.

این کمیته در پایان گفت که زمان و مکان تظاهرات آتی به زودی به یاری خداوند از سوی کمیته ساماندهی تظاهرات حفاظت از حکومت اعلام خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها