اسرای فلسطینی از فردا نبرد خود علیه مسئولان صهیونیست را از سر می گیرند

اسرای فلسطینی از فردا نبرد خود علیه مسئولان صهیونیست را از سر می گیرند
يکشنبه 30 مرداد 1401 - 21:40

اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر فعالیت های خود علیه اقدامات ظالمانه مسئولان اسراییلی که در ماه مارس گذشته به حالت تعلیق درآورده بودند، از فردا دوشنبه از سر خواهند گرفت.

العالم ـ فلسطین اشغالی

مدیریت زندان‌های رژیم صهیونیستی در شماری از زندان‌ها اعلام کرد که قصد دارد فشارهای بیشتری علیه اسرا اعمال کند.

مسئولان رژیم صهیونیستی، اسیران فلسطینی را مدام از سلول و زندانی به زندان دیگر منتقل می کنند؛ این مساله که نقض توافق و تفاهمات صورت گرفته میان رژیم با جنبش اسیر فلسطینی در ماه مارس گذشته به شمار می آید؛ واکنش اسیران فلسطینی را برانگیخت.

اسیران فلسطینی اعلام کردند که اقدامات و فعالیت‌های خود علیه اقدامات ظالمانه مسئولان اسراییلی در زندان ها را از فردا ازسر خواهند گرفت.

اسیران فلسطینی روز دوشنبه و چهارشنبه برای زیرپاگذاشتن قوانین زندان‌ها از انجام آنچه که موسوم به "تفتیش امنیتی" است، امتناع خواهند کرد، آنها همچنین برای تاکید بر خواسته ها و مطالبات خود تا دو هفته دست به اعتصاب غذا خواهند زد تا مدیریت زندان را از اقدامات ظالمانه خود بازدارند.

یادآور می شود که شماری از اسرای فلسطینی در اعتراض به بازداشت اداری خود دست به اعتصاب غذای نامحدود زده اند. از جمله خلیل عواوده که برای 162امین روز متوالی دست به اعتصاب غذا زده است و به رغم وخامت حالش، مسئولان اسراییلی از ملاقات عواوده با همسر و خانواده اش ممانعت می کنند.

پربیننده ترین خبرها