اهالی دیرالزور در گفتگو با العالم: آمریکا باید سرقت نفت و منابع سوریه را متوقف کند/ ارتش سوریه حملات دشمن را پاسخ خواهد داد

اهالی دیرالزور در گفتگو با العالم: آمریکا باید سرقت نفت و منابع سوریه را متوقف کند/  ارتش سوریه حملات دشمن را پاسخ خواهد داد
پنج‌شنبه 3 شهريور 1401 - 22:43

اهالی دیرالزور در شرق سوریه در گفت وگو با شبکه خبری العالم حضور نیروهای آمریکایی در خاک کشورشان و حملات مکرر رژیم صهیونیستی به مواضع سوری را به شدت محکوم کردند.

العالم – سوریه

علی نزال دانشجوی سوری به العالم گفت: مردم سوریه با هر نوع حضور نیروهای بیگانه در کشور مخالف بوده و آن را تعدی به خاک و حاکمیت سوریه می دانند.

وی افزود که اهالی منطقه از حاکمیت نظام سوریه حمایت کرده و با هر نوع حضور بیگانگان در کشور مخالفند.

یک شهروند دیگر سوری به العالم گفت: حضور نیروهای بیگانه بدون هماهنگی و موافقت حکومت سوریه، از نظر قوانین بین المللی غیرقانونی و نوعی اشغال بوده و مردم حق مقاومت در برابر آن را دارند.

وی افزود که هدف آمریکا از حضور در سوریه طولانی کردن عمر گروههای شبه نظامی جدایی طلب و ضربه زدن به اقتصاد سوریه است اما بدانند که عمر این گروهها به سر آمده است.

شهروند دیگری به العالم گفت: حضور آمریکا در منطقه نوعی اشغالگری است و آمریکا هر روز نفت، گندم و منابع سوریه را می دزد.

وی افزود که همانطور که آمریکا با ذلت از افغانستان و عراق خارج شد از سوریه نیز ذلیلانه خارج خواهد شد.

دو دختر دانشجو نیز به العالم گفتند که آمریکا دشمن سوریه و امت عربی است و منابع ما را می دزد، اما ما به کمک ارتش سوریه به حملات دشمن پاسخ خواهیم داد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها