عباس سال نوی عبری را به گانتز تبریک گفت

عباس سال نوی عبری را به گانتز تبریک گفت
سه شنبه 5 مهر 1401 - 10:50

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در روزی که اشغالگران اسرائیلی مسجد مبارک الاقصی و نمازگزاران فلسطینی را در این مسجد مورد حمله قرار دادند، تلفنی با بنی گانتز وزیر جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی گفتگو کرده و سال تازه عبری را به او تبریک گفت!

العالم - فلسطین اشغالی

این در حالی است که صهیونیست‌ها به مناسبت سال تازه عبری اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کرده و نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در این مسجد را هم مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده و دست به اقداماتی تحریک‌آمیز همچون انجام سجده حماسی زدند.
خبرگزاری وفا اعلام کرد که طرفین در این تماس تلفنی در مورد اوضاع امنیتی در کرانه باختری و تقویت همکاری امنیتی بین دو طرف گفتگو کردند.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که گانتز در این تماس تلفنی، بر ضرورت حفظ امنیت و نظم عمومی در کرانه باختری در ایام اعیاد یهودی تاکید کرده است.
این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی حماس به گفتگوی تلفنی عباس با وزیر جنگ جنایتکار رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تماس تلفنی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بنی گانتز وزیر جنگ جنایتکار رژیم صهیونیستی به مناسبت سال تازه عبری، احساسات و عواطف لت فلسطین را جریحه‌دار کرد.
وی افزود که این تماس تلفنی در سایه تشدید تعرض شهرک نشینان به مسجد الاقصی و افزایش قتل و کشتار فلسطینیان در کرانه باختری انجام شده که این اصرار رهبران تشکیلات خودگردان بر خروج از اجماع ملی فلسطین و ادامه همکاری با دشمن را می رساند و چنین رفتاری به هیچ وجه مورد تایید ملت فلسطین نیست.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین

پربیننده ترین خبرها