گزارش خبرنگار العالم از جزئیات حادثه اردوگاه الجلزون + فیلم

دوشنبه 11 مهر 1401 - 14:51

خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد خانواده شهدای اردوگاه الجلزون می گویند جوانان این اردوگاه زمانی که هدف تیراندازی قرار گرفتند به راه خود می رفتند و قصد نداشتند کسی را با ماشین زیر بگیرند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز اقدام به تیراندازی مستقیم به سوی یک خودروی فلسطینی نزدیک اردوگاه الجلزون در شمال رام الله کردند. در این حمله دو جوان به شهادت رسیده و یک نفر دیگر مجروح شد.

وی افزود رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که نظامیان این رژیم پس از عملیات نظامی در اردوگاه الجلزون قصد خروج از این محل را داشتند که در این هنگام یک خودروی فلسطینی با شتاب به منطقه تعلیم و تربیت نزدیک این اردوگاه حرکت کرده و به سمت نظامیان این رژیم حمله کردند و آنها مجبور تیراندازی شدند.

به گزارش خبرنگار العالم شاهدان عینی حاضر در محل حادثه و خانواده شهدا این داستان رژیم صهیونیستی را تکذیب کرده و گفتند که صهیونیست ها این جوانان را با خونسردی به رگبار بستند.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد که شهر رام الله به طور کامل منطقه بسته اعلام شده و صحنه عزاداری و اعتصاب عمومی است. نظامیان صهیونیستی نیز به حال اماده باش کامل درآمده اند و طی چند ساعت گذشته 16 فلسطینی را بازداشت کرده اند.

پربیننده ترین خبرها