مقاومت مردم فلسطین افسانه شکست ناپذیری ارتش صهیونیستی را در هم شکست

مقاومت مردم فلسطین افسانه شکست ناپذیری ارتش صهیونیستی را در هم شکست
دوشنبه 11 مهر 1401 - 23:16

با تشدید اقدامات مقاومت فلسطین در کرانه باختری، رژیم صهیونیستی بیم آن دارد که این حملات به اراضی 1948 نیز سرایت کند، به ویژه که دستگاه های امنیتی رژیم از ایجاد راه حل های واقعی برای مقابله با تهدید رزمندگان مقاومت که توانسته اند افسانه شکست ناپذیری ارتش صهیونیستی را در هم بشکنند، ناتوانند.

العالم – درگوشی

در شرایطی که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم و مقدسات فلسطین رو به افزایش است، فعالیت مقاومت در کرانه باختری نیز افزایش یافته است.

مقاومت در یک شب چند عملیات تیراندازی علیه شهرک های بیت ایل، میفو دوتان، ایتمار، گوش عتصیون، کریات اربع، پست های بازرسی عورتا و حواره و غیره انجام داد که منجر به مجروحیت تعدادی از سربازان و شهرک نشینان صهیونیست شد.

انتقال مقاومت از حالت دفاعی به هجومی همراه با تقویت وحدت ملی در کرانه باختری منجر به افزایش ترس رژیم صهیونیستی از گسترش عملیات مقاومت فلسطین علیه شهرها و شهرک های صهیونیست نشین مناطق 1948 شده است.

این در حالی است که دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی راه حلی برای مقابله با چنین تهدیدی جز افزایش تعداد نیروهایشان ندارند.

هرچه عملیات مقاومت فلسطین، بیشتر می شود احساس ناامنی رژیم و شهرک نشینان صهیونیست نیز افزایش می یابد.

رزمندگان مقاومت در ماه اوت 72 عملیات ضد صهیونیستی انجام دادند که در سپتامبر به 212 عملیات افزایش یافت.

این مساله باعث تضعیف روحیه نیروهای امنیتی صهیونیستی به رغم توانمندی آنها برای ترور رزمندگان مقاومت شده و افسانه شکست ناپذیری ارتش صهیونیستی را در هم شکسته است.

تشدید مقاومت در کرانه باختری، شهرک نشینان را بر آن داشت تا با تجمع مقابل خانه بنی گانتس وزیر جنگ رژیم، خواستار حمایت نیروهای امنیتی از خود شوند زیرا مقاومت به تهدیدی برای امنیت شهرک ها و شهرک نشینان صهیونیست تبدیل شده است.

رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی از مقابله با رزمندگان مقاومت به گسترش عملیات قتل فلسطینیان روی آورده که آخرین آن به شهادت رساندن دو فلسطینی نزدیک اردوگاه الجلزون در شمال رام الله است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها