یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه شعفاط

یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه شعفاط
دوشنبه 18 مهر 1401 - 23:08

نظامیان صهیونیستی دقایقی پیش یورش (شامگاه دوشنبه) گسترده خود را به اردوگاه شعفاط واقع در اطراف قدس آغاز کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

در حالی که رسانه‌های عبری زبان نشست فرماندهان عالی‌رتبه نظامی رژیم صهیونیستی در ورودی اردوگاه شعفاط خبر می‌دهند، رسانه‌های فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به داخل اردوگاه سخن می‌گویند.

براساس تصاویر منتشر شده از این یورش، جوانان فلسطینی از همان ابتدای ورودی اردوگاه با نظامین صهیونیست درگیری شده و مانع از پیشرفت آنها به داخل آن می‌شوند.

بلندگوهای مساجد نیز از جوانان می‌خواهند تا به سرعت به گروه‌های مقاومت حاضر در داخل اردوگاه بپیوندند.

مساجد این اردوگاه از تمامی کسبه اردوگاه هم می‌خواهند به سرعت هارد دوربین‌های مدار بسته خود را پاک کنند تا نظامیان صهیونیست نتوانند از آن استفاده کنند.

با این حال نظامیان صهیونیست‌ها در حال برداشتن هاردهای تمامی دوربین‌های مدار بسته موجود در مراکز تجاری و منازل اردوگاه هستند.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این رابطه اعلام کرد، وزیر جنگ از آخرین تحقیقات انجام گرفته در مورد این عملیات مطلع و گزارشی در مورد تلاش‌های (نافرجام) انجام گرفته برای دستگیری فلسطینی مجری عملیات دریافت کرد.

آخرین اخبار رسیده از این اردوگاه حکایت از تمرکز نظامیان صهیونیست در اطراف منزل التمیمی مجری این عملیات دارد.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی ارتش رژیم صهیونیستی در حال حاضر از زمین و هوا در حال حمله به اردوگاه شعفاط است و تصاویر ویدیویی نشان می‌دهند که پهپادهای اسرائیلی در حال پرتاب گلوله‌های گاز اشک آور به سوی تجمع فلسطینیان مدافع از اردوگاه است.

پلیس رژیم صهیونیستی به رسانه‌های عبری زبان هم خبر داد، هواپیماهای بدون سرنشین مذکور مجهز به دوربین بوده و از طریق آن در حال رصد اردوگاه و تظاهرات کنندگان است.

روزنامه هاارتص هم در گزارشی از روند تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی ادعا کرد، فلسطینی مجری عملیات که روز شنبه منجر به (هلاکت) یک نظامی و زخمی‌ شدن دو نظامی دیگر شد، طی 2 روز گذشته در اردوگاه شعفاط پنهان شده و احتمالا قصد دارد از منطقه قدس خود را به کرانه باختری برساند.

به گفته شاهدان نظامیان صهیونیست اکثر دوربین‌های مدار بسته اردوگاه را بازبینی کرده و تمرکز خود را روی چند نقطه از جمله مساجد آن قرار داده‌اند.

براساس گزارش این رسانه عبری زبان از زمان وقوع این عملیات، نظامیان صهیونیست کل اردوگاه را در محاصره خود قرار داده و اجازه ورورد و خروج به ساکنان را نمی‌دهند، همین امر باعث شده است تا برخی از مایحتاج مردم در این اردوگاه به پایان رسیده و نایاب شوند.

به اعتراف هاارتص عملیات عدی التمیمی 22 ساله ارتش اسرائیل را سردرگم کرده است و باعث شده است تا برخی از واحدهای نظامی ارتش و پلیس روستای در حد فاصل اردوگاه و منطقه بیت ایل را هم مورد بازرسی قرار دهند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها