حضور شبکه العالم در خانه مدافع شهید امنیت+فیلم 

دوشنبه 25 مهر 1401 - 13:06

دوربین شبکه العالم میهمان خانواده سلمان امیر احمدی بود که در آشوب های اخیر در ایران در راه برقراری امنیت به شهادت رسید. 

العالم _ ایران

شهید سلمان امیر احمدی با اینکه دو فرزند خردسال داشت و سرپرست خانواده بود، نتوانست بپذیرد که در خانه بنشیند و اغتشاشگران خیابان های شهرها را به آشوب بکشند، اغتشاشگرانی که تحت تاثیر دروغ پردازیهای رسانه های سعودی، انگلیسی و آمریکایی قرار گرفته بودند.

وی داوطلبانه همراه نیروهای بسیج مردمی وارد میدان شد و به شهادت رسید.

فاطمه اسلامی همسر شهيد سلمان امير احمدي به خبرنگار العالم گفت: سلمان غروب شنبه گذشته برای مقابله با اغتشاشگران به کمک نیروهای پلیس شتافت و زخمی شد و به شهادت رسید.

معصومه ابراهيمی مادر شهید سلمان أمير أحمدی هم گفت: با عروسم تماس گرفتم. به من گفت همسرش از منزل بیرون رفته و هنوز برنگشته است. او هرچند چیزی درباره شهادت پسرم نگفت اما احساس نگرانی شدید داشتم و هنگامی که صبح زود خبر شهادتش را به من دادم بسیار ناراحت شدم اما پس از آن سجده شکر به جای آوردم و خدا را برای این نعمت سپاس گفتم.

خبرنگار العالم می گوید: از خود می پرسیدم که مادر شهید از چه نعمتی سخن می گوید و گویی او آنچه را در ذهن من می گذرد، می شنید پس ادامه داد: من خدا را سپاس گفتم که جگرگوشه ام را در راه یاری اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کردم و او در برابر کسانی ایستاد که به مقدسات و ارزش های اسلامی اهانت می کردند.

محمد علي أمير أحمدی برادر شهید سلمان امیر احمدی هم گفت: من بر این باورم که دشمن این بار در راه سرنگونی نظام تلاش بسیار کرد هرچند با وجود هجمه تبلیغاتی بسیار شدید و تحریک کننده، به آنچه می خواست نرسید.

شهيد امير احمدي همچون قهرمان ملی به خاک سپرده شد و آنچه به گفته خانواده اش مهم است، این است که زندگی خود را در راه یاری اسلام و مقدسات اسلامی فدا کرد.

پربیننده ترین خبرها