سرتیپ حیدری: به تهدیدات در هر سطحی پاسخ می دهیم

سرتیپ حیدری: به تهدیدات در هر سطحی پاسخ می دهیم
سه شنبه 26 مهر 1401 - 14:22

امیر سرتیپ حیدری گفت : امروز نیروی زمینی پایه‌های آمادگی رزمی را به مرز خودکفایی رسانده است و آمادگی پاسخ به هرگونه تهدید در هر سطح و مقطعی را دارد.

العالم - ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از تیپ ۲۷۷ شهید تولایی قوچان گفت : هیچ آمادگی رزمی در دنیا سراغ نداریم که متکی به توان داخلی آن کشور باشد و اگر ارتش کشوری در تولید تسلیحات به خودکفایی نرسیده باشد ، نمی‌تواند ادعای آمادگی رزمی کند.

امیر حیدری افزود: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در تولید انواع تسلیحات و در ۲۳ رسته نیروی زمینی خودکفا شده است و آمادگی دفع هرگونه تجاوز به میهن اسلامی را با کیفیت بسیار بالایی دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد : اکنون نیروی زمینی پایه‌های آمادگی رزمی را به مرز خودکفایی رسانده و آمادگی پاسخ به هرگونه تهدید در هر سطح و مقطعی را دارد.

وی افزود: نزاجا مسئولیت حفظ تمامیت ارزی و استقلال کشور را بر عهده دارد و برای انجام این مأموریت آمادگی کامل دارد.

فرمانده نزاجا در زمینه ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان و احداث منازل سازمانی و شخصی گفت : تاکنون ۲ هزار و ۵۵۳ واحد خانه‌ سازمانی در منطقه شمال شرق کشور احداث یا در مرحله ساخت قرار دارد و در زمینه منازل شخصی اسامی آماده و در حال رایزنی با شرکت‌های سازنده و تعاونی‌ها هستند.

امیر حیدری امنیت را پایه ، اصل و اساس کار دانست و افزود: شهید مسلم جاویدی مهر جز انسان‌های شریف و ولایت مداری بود که در این زمینه امنیت احساس مسئولیت کرد و این جانباز عزیز که سابقاً بخشی از بدن خود را تقدیم نظام کرده بود امروز هم جانش را تقدیم انقلاب کرد.

امیر حیدری در حاشیه حضور در تیپ ۲۷۷ قوچان با خانواده شهید مدافع امنیت مسلم جاویدی‌ مهر دیدار کرد .

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این دیدار یادآور شد : تیپ ۲۷۷ متحرک هجومی قوچان یکی از تیپ‌های خوش‌نام و صاحب اعتبار در دفاع مقدس و فاتح حصر آبادان بود و امروز با همان روحیه شهادت‌طلبی و جهادی در صحنه‌ها حاضر هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها